• ایده‌ها و نکات مفید در طراحی دیوار
  • ایده‌ها و نکات مفید در طراحی دیوار
  • ایده‌ها و نکات مفید در طراحی دیوار
  • ایده‌ها و نکات مفید در طراحی دیوار
  • ایده‌ها و نکات مفید در طراحی دیوار
  • ایده‌ها و نکات مفید در طراحی دیوار
  • ایده‌ها و نکات مفید در طراحی دیوار
  • ایده‌ها و نکات مفید در طراحی دیوار
  • ایده‌ها و نکات مفید در طراحی دیوار
ایده‌ها و نکات مفید در طراحی دیوارایده‌ها و نکات مفید در طراحی دیوارایده‌ها و نکات مفید در طراحی دیوارایده‌ها و نکات مفید در طراحی دیوارایده‌ها و نکات مفید در طراحی دیوارایده‌ها و نکات مفید در طراحی دیوارایده‌ها و نکات مفید در طراحی دیوارایده‌ها و نکات مفید در طراحی دیوارایده‌ها و نکات مفید در طراحی دیوار
رنگ در دکوراسیون داخلی

ایده‌ها و نکات مفید در طراحی دیوار

عصر ساختمان - سالانه میلیون‌ها نفر ازمالکان و صاحبان املاک این سوال آشنا را از خود می‌پرسند که آیا هنوز وقت آن نرسیده به دیوارها رنگی جدید زده شود؟ زمان تغییر رنگ یک اتاق هنگامی است که شما حال و هوای خوبی داشته باشید؛ هر تغییررنگی باید به درستی انتخاب و بررسی شده و علاوه بر این، از ایده‌های جذاب در اجرای آن الهام گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، در این مقاله می خواهیم نکته آخر در انتخاب رنگی زیبا را به شما معرفی کنیم پس پیشنهاد می کنیم اگر قصد تغییر رنگ و دکوراسیون اتاق خود را دارید این مطلب را مطالعه کنید.
رنگی متفاوت از سایر رنگها
یک رنگ با سایه‌های بسیار؛ بنابراین چون با نور و تابش، سایه‌های رنگ روغن تغییر می‌کند، می‌توانید آن را به خوبی تشخیص دهید و به همین دلیل، یک اتاق روشن با نور طبیعی کافی را خلق کنید. مزیت رنگ روغن برای دیوارها این است که تنها با تغییرمیزان نور یک اثر تخیلی و متفاوت به وجود می آید.
تصور کنید ظرف چند ساعت رنگ دیوارها با زیبایی خاصی تغییر می‌کند، بنابراین رنگ  روغن دیوار در نگاه اول، نشان از خاص بودن را در نگاه بیننده تداعی می کند.
دیوارهای با رنگ تیره غالبا با طرح‌های زیاد، تزئین می‌شوند و برای آن، اجزایی مانند تصاویر و عکسها و قاب عکسها یا وسایل دکوری مشابه مورد نیاز است. رنگ روغن اولویت را به مبلمان و طراحی جزییات اتاق می‌دهد و به همین دلیل باید دکوراسیون را با دقت بیشتری انتخاب کنید که در این خصوص، عکس‌ها و تصاویر خلاقانه بر روی مبلمان و کوسن ها گزینه بسیار مناسبی هستند. در نگاه اول تک تک اجزای دکوراسیون اتاق توسط میهمانان شما دیده می‌شوند و سپس سایه‌های رنگ زیبا باعث برانگیخته شدن حس کنجکاوی خواهد شد.


روشنایی سایه رنگ را تغییر می‌دهد
گستره رنگ های روغنی این فرصت را به شما می دهد که همیشه ترکیب رنگ های متنوعی را خلق کنید.به همین علت استفاده از رنگ های روغنی در دیوارها همواره مورد توجه طراحان داخلی بوده است و این گستره رنگ های روغنی انتخاب ترکیب رنگ مناسب را گاهی برای طراحان مشکل کرده است.در وهله اول انتخاب رنگ سفید روغنی برای اجرای دیوارها بهترین گزینه به نظر می رسد اما از ریسک انتخاب ترکیب رنگ های روغنی و ایجاد یک رنگ جدید در اجرای دیوارها هراسی به خود راه ندهید.قطعا خلاقیت جواب خواهد داد.
مورد توجه قرار گرفتن بیش از حد رنگ روغن تعجب برانگیز است و سالها یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای طراحی و انتخاب رنگ دیوارها در انواع پروژه های مسکونی و اداری است. برای هر اتاق می‌توان رنگ روغن  مناسب با فضا و کاربری آن تعیین کرد؛ با توجه به تجربهای که داریم می‌توانیم بگوییم که اتاق نشیمن برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ چون افراد بیشترین زمان خود را در این مکان می‌گذرانند و یک رنگ چند منظوره مثل رنگ روغن ظاهری مدرن به آن می‌بخشد‌ پس در انتخاب رنگ این فضا به تمامی جوانب دقت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.توجه به رنگ کف و سقف و البته میزان نور ورودی به اتاق ها شما را در انتخاب صحیح یاری خواهد رساند.
اگر شما هم جز کسانی هستید که برای رنگ محل سکونت خودتان رنگ روغنی را انتخاب کرده اید از عکس هایی که در ادامه می بینید الهام بگیرید تا بهترین انتخاب را پیش رو داشته باشید.به کوچکترین جزئیات در طراحی داخلی توجه و از بین طراحی دیوارها بهترین ترکیب رنگ را انتخاب کنید.

It is almost always on the lighting design
The wall decoration will be the first to attract attention
Furniture in this color can not be excluded as a decoration
The color combination with white is considered a suitable idea
In the living room, the Petrol wall paint is best
Decorate with different decorative items

  در طراحی روشن این همیشه هست .
دکوراسیون دیوارها در ابتدا توجه را جلب خواهند کرد.
مبلمان با این رنگ در دکوراسیون، نمی‌تواند حذف شود.
ترکیب رنگ با سفید یک ایده مناسب است.
در اتاق نشیمن رنگ روغن برای دیوارها بهترین گزینه است.
بدر طراحی از لوازم دکوری مختلف استفاده کنید
رنگ دیوار در ابعاد بزرگ با رنگ روغن
رنگ های رنگارنگ زود دیده می‌شوند.
از دکورهای دیواری زیبا استفاده کنید.

Copyright © 2015 - AsreSakhteman by Daustany