• سنسور گارد ایمنی خانه در مقابل نشتی آب
  • سنسور گارد ایمنی خانه در مقابل نشتی آب
  • سنسور گارد ایمنی خانه در مقابل نشتی آب
  • سنسور گارد ایمنی خانه در مقابل نشتی آب
  • سنسور گارد ایمنی خانه در مقابل نشتی آب
سنسور گارد ایمنی خانه در مقابل نشتی آبسنسور گارد ایمنی خانه در مقابل نشتی آبسنسور گارد ایمنی خانه در مقابل نشتی آبسنسور گارد ایمنی خانه در مقابل نشتی آبسنسور گارد ایمنی خانه در مقابل نشتی آب

سنسور گارد ایمنی خانه در مقابل نشتی آب

عصر ساختمان - SENSE GUARD یا سنسور گارد ها کنترل کننده های تشخیصی – عملگرای هستند که می توانند میزان مصرف آب و را سنجیده و نشتی های بزرگ و کوچک، یخ زدگی و دیگر خطرات احتمالی تاسیسات آبرسانی را تشخیص دهد و ضمن اطلاع رسانی به سیستم کنترل مرکزی خانه هوشمند کاربر را هم به طور مجزا در جریان خرابی قرار دهد و در صورت نیاز اقدام به قطع آب برای کنترل خرابی و آسیب کمتر به ساختمان شود.

به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، ترکیدگی لوله و نشتی آب در زمانی که صاحب خانه بیرون از منزل است می تواند به ساختمان و تجهیزات منزل خسارت قابل ملاحظه ای وارد کند و کنترل این آسیب تنها با نصب یک کنترلر سری در مسیر لوله اصلی امکان پذیر است. این سنسور ها قابلیت فرمان پذیری دستی هم دارند و می توان از آنها به عنوان فلکه اصلی آب استفاده کرد.
این سیستم را می توان به راحتی در ویلا های ییلاقی و کلبه های بیرون شهر که تنها در آخر هفته ها مورد استفاده قرارمی گیرند نصب کرد و با خیال راحت در طول هفته به کارشغل و حرفه در شهر پرداخت.
مزیت دیگر این سیستم امکان کنترل و ردیابی میزان مصرف آب است. می توان در دوره های زمانی مختلف میزان مصرف را سنجید و فعالیت هایی را که بیش از میزان مجاز آب مصرف می کنند را شناسایی کرد و الگوی مناسب مصرف آب در دست یافت.
نصب  و راه اندازی این سنسور ها بسیار آسان است و تنها در کسری از یک ساعت می توان این سنور را جایگزین فلکه اصلی آب ساختمان کرد و با نصب نرم افزام مخصوص آن در تلفن هوشمند یا رایانه همراه تمام مصرف آب منزل را در دست گرفت و با خیال آسوده از بروز خسارت جلوگیری کرد.

Copyright © 2015 - AsreSakhteman by Daustany