• زمینه های رنگی و تضادها در طراحی داخلی دفتر کار
  • زمینه های رنگی و تضادها در طراحی داخلی دفتر کار
  • زمینه های رنگی و تضادها در طراحی داخلی دفتر کار
  • زمینه های رنگی و تضادها در طراحی داخلی دفتر کار
  • زمینه های رنگی و تضادها در طراحی داخلی دفتر کار
  • زمینه های رنگی و تضادها در طراحی داخلی دفتر کار
زمینه های رنگی و تضادها در طراحی داخلی دفتر کارزمینه های رنگی و تضادها در طراحی داخلی دفتر کارزمینه های رنگی و تضادها در طراحی داخلی دفتر کارزمینه های رنگی و تضادها در طراحی داخلی دفتر کارزمینه های رنگی و تضادها در طراحی داخلی دفتر کارزمینه های رنگی و تضادها در طراحی داخلی دفتر کار

زمینه های رنگی و تضادها در طراحی داخلی دفتر کار

عصر ساختمان-این استودیو دربرلین در سال ۲۰۱۴ تأسیس شده و چندین سال است که در پایتخت آلمان فعالیت می کند.

به گزارش  پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از دکوبوم، برای به حداکثر رساندن پتانسیل های موجود تصمیم گرفته شده تا که شعبه ای نسبتاً کوچک به مکانی کاملاً عملیاتی تبدیل شود که بعد از جست و جو مکان مناسبی به این منظور انتخاب گردید.

طراحی داخلی این دفتر کار در فضایی به متراژ  165 متر مربع واقع در یک مجموعه از ساختمانهای اواخر قرن نوزدهم قرار گرفته و با  طراحی مفهومی و ایجاد دفتر کاری شفاف و متعامل، در مجموع ده حوزه کاری تشکیل شده که در گروه هایی به صورت میزهای رو در رو  و در کنار پنجره چیدمان شده اند.

استودیوی جدید با فضای گسترده کنفرانس و جلسات ، نیازهای متنوعی برای برقراری ارتباط را برآورده می کند. یک فضای کنفرانس کوچک و بزرگ در قسمت انتهای دفتر نیز برای استفاده بهینه از تمامی فضا طراحی شده است. در حالی که دو حوزه جلسات به صورتی باز از ریتم ستون هایی که در کل استودیو اجرا می شود ، پیروی می کنند و یکی از ستونها به عنوان عنصر پشتیبان برای یک میز بلند کنفرانس عمل می کند.

طرح های رنگی پر جنب و جوش و پویا ، جذابیت بی نظیری به دفتر بخشیده و با فرشهای آبی که در کف و چوب بلوط فضایی منحصر به فرد ایجاد کرده است.

حوزه کار با دیوارهای آبی و فیروزه ای متناسب با  رنگ کف از هم جدا شده و سایه های متناظر از قرمز و رنگ زرد گرم که عناصر ساختاری سقف را برجسته می کند ،تضاد زیبایی را ارائه می دهد.

با استفاده از رنگ های به کار رفته روی ستون ها و تیرهای پایینی، بر سازه بنا تأکید شده در حالی که هندسه های دقیق  و زمینه های رنگی احساس معماری را منتقل می کنند ، رنگ های سرزنده و برخی پیچ و تاب های عجیب و غریب – مانند فرش موجود در اتاق کنفرانس که با دیوار ادغام می شود با ظاهر جدی فضا تضاد دارند.

به لطف رنگ آمیزی با طیف رنگی شاد و متفاوت ، استودیو فضایی آرام و تقریباً خانگی را ایجاد کرده و ترکیب بندی کلی در فضا سبب ایجاد احساسی خوب از فضا و قطعا سبب ارتقاء و بهبود مسئولیت های کاری گردیده است در ادامه با تصاویر بیشتر با ما همراه باشید….

Copyright © 2015 - AsreSakhteman by Daustany