مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان:

طرح هادی در تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان گیلان تهیه شد

عصر ساختمان- مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با بیان اینکه گیلان ۲ هزار و یک روستای بالای ۲۰ خانوار دارد گفت: صددرصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان تهیه طرح هادی شدند.

طرح هادی در تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان گیلان تهیه شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از تسنیم ، محمد اکبرزاده چهارشنبه شب در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه توسعه روستایی در تمامی برنامه‌های توسعه همه جانبه پایدار در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به‌عنوان یک اصل تلقی می‌شد اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی به شیوه درست در این اصل ورود کردند و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که به دستور امام راحل تاسیس شده است عهده دار این مهم است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان با تاکید بر اینکه گیلان 2 هزار و یک روستای بالای 20 خانوار دارد افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان موفق شده است عالی‌ترین سند توسعه همه جانبه پایدار در روستاها را تحت عنوان "طرح هادی" در سال گذشته به‌عنوان سومین استان برتر در کشور به اتمام برساند.

وی با تاکید بر اینکه براساس تهیه طرح‌های هادی، اجرای طرح مذکور شامل گازرسانی، بهسازی مسکن و معابر روستایی، صدور اسناد روستایی و طرح‌های اشتغالزایی در روستاها تعریف می‌شود خاطرنشان کرد: 100 درصد روستاهای بالای 20 خانوار استان گیلان تهیه طرح هادی شدند و این امر برای استان یک افتخار محسوب می‌شود.

اکبرزاده با بیان اینکه در اجرای طرح هادی، بهسازی معابر روستایی یکی از مفاهیم این طرح بوده است تاکید کرد: با تدبیر دولت در مقوله ارائه قیر رایگان به استان‌ها، گیلان در راه‌ها و معابر روستایی از شاخص 28 درصد به شاخص 42 درصد در مدت دو سال رسیده که این امر جهش قابل توجهی در راه‌ها و معابر روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان ارائه قیر رایگان به استان را موجب افزایش شاخص‌ها در آسفالت راه روستایی دانست و با تاکید بر اینکه این امر موجب شد تا فاصله استان در مقوله مذکور با شاخص ملی کمتر از 3 درصد شود گفت: در اجرای این طرح از سوی شوراها، دهیاران و روستایی‌ها شاهد حرکتی انقلابی در آماده‌سازی زیرساخت‌ها بودیم.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      رویداد ها در یک نگاه
      • ساختمان فردا ۴
      • ساختمان فردا ۳
      • ساختمان فردا ۲
      • نشریه ساختمان فردا ۱
      • شماره ۱۷ و ۱۸
      • ۰
      • ۰
      • هفته نامه
      • ۰
      آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار