مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس اتحادیه مشاورین املاک پردیس خبر داد

سازمان نظام مهندسی ساختمان در دوران بالندگی قرار دارد

عصر ساختمان- رئیس اتحادیه مشاورین املاک و رسته‌های همگن شهرستان پردیس با بیان اینکه برخورد با دلالان، هیأت‌‌ مدیره‌ و نگهبانان مجتمع‌های مسکونی شهر پردیس آغاز شده است، گفت: فعالیت صنفی هیأت‌‌ مدیره‌ مجتمع‌های مسکونی این شهرستان غیرقانونی است.

سازمان نظام مهندسی ساختمان در دوران بالندگی قرار دارد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از فارس، علی مختاری‌آذر امروز در خصوص برخورد اتحادیه مشاورین املاک و رسته‌های همگن شهرستان پردیس با دلالان مسکن مهر و هیأت‌‌ مدیره مجتمع‌های مسکونی اظهار کرد: طی یک برنامه درازمدت در پی حذف دلالان، هیأت‌‌ مدیره‌ و نگهبانان مجتمع‌های مسکونی شهر پردیس که اقدام به خرید و فروش غیرقانونی مسکن در پردیس می‌کنند، هستیم.

    وی گفت: برای پیگیری‌ مصوبات جلسات گذشته، بنا بر تقاضای اتحادیه املاک جلسه‌ای مشترک با حضور فرماندار، مدیران و رؤسای اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، شرکت عمران، شهرداری پردیس و نیروی انتظامی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری پردیس برگزار شد.

    رئیس اتحادیه مشاورین املاک و رسته‌های همگن شهرستان پردیس افزود: طی این جلسه مقرر شد، نیروی انتظامی با خودروهایی که با نصب بنر در مبادی ورودی فازهای جدید مسکن مهر شهر جدید پردیس حضور دارند و دلالان سرپایی حاضر در کارگزاری شرکت عمران برخورد کند.

    مختاری‌آذر اضافه کرد: در این جلسه مصوب شد، واحدهای صنفی که با دلالان مسکن مهر همکاری دارند و در این اقدام غیرقانونی مشارکت می‌کنند، حداقل به مدت یک ماه به استناد بخشنامه شماره 15002 کمیسیون نظارت شهرستان پردیس پلمب شوند.

    وی ادامه داد: به استناد تبصره شماره سه ماده 17 قانون نظام صنفی تمام واحدهای صنفی غیرجاز که اقدام به تبلیغ، نشر آگهی و تبلیغات در فضای سایبری می‌کنند، از یک تا 25 میلیون ریال توسط تعزیرات حکومتی جریمه خواهند شد.

    رئیس اتحادیه مشاورین املاک و رسته‌های همگن شهرستان پردیس اظهار کرد: در ماه‌های اخیر با هماهنگی دستگاه‌های مختلف، طی گشت‌های متعددی با حضور نیروهای اتحادیه مشاورین املاک، طرح امحاسازی هرگونه تبلیغات از جمله دیوارنویسی، بنرنویسی و ... که توسط دلالان مسکن مهر نصب و توسط رنگ‌بر دیوارها نوشته شده بود، در شهرستان پردیس اجرا شد.

    مختاری‌آذر گفت: امیدواریم این مصوبات با همکاری ادارات و دستگاه‌های حاضر در جلسه به‌صورت فوری اجرا و دست دلالان و سوءاستفاده‌گران مسکن مهر از پردیس کوتاه شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار