مدیران خودروعصر اعتبار

تهران فقط ۵ هتل ۵ستاره

عصر ساختمان- رئیس جامعه هتل‌داران ایران با تشریح تعداد هتل و هتل‌آپارتمانهای ایران و تهران از جمله هتل‌های ۵ستاره کشور، به جذابیت‌های دهمین نمایشگاه بزرگ پارس (شیراز) پرداخت و گفت: ۹۰درصد تجهیزات صنعت هتل‌داری داخل کشور تولید می‌شود.

تهران فقط ۵ هتل ۵ستاره
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، جمشید حمزه‌زاده در نشست خبری دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس (شیراز) با اشاره به اینکه استان فارس یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور است، اظهار داشت: جامعه هتل‌داران نیز در راستای برگزاری دهمین نمایشگاه گردشگری پارس، این فرصت را مغتنم شمرده و در آن شرکت می‌کند تا با هدف ارتقای کیفیت خدمات هتل‌داری و توسعه حوزه گردشگری حضور پررنگی ایفا کند.

    وی ادامه داد: حضور جامعه هتل‌داران در این نمایشگاه به چند طریق خواهد بود، اول اینکه برخی هتل‌ها به‌صورت مستقل برای معرفی خود در این نمایشگاه حضور می‌یابند. همچنین جامعه هتل‌داران همایش رؤسای جامعه هتل‌داران را همزمان با برگزاری این نمایشگاه برگزار می‌کند و در نهایت کارگاه‌های آموزشی برای هتل‌داران و فعالین در این عرصه را خواهیم داشت.

    حمزه‌زاده تصریح کرد: همچنین دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس (شیراز) بهترین فرصت برای ارتباط شرکت‌های سازنده تجهیزات هتل با فعالان هتل‌داری خواهد بود، زیرا خوشبختانه بیش از 90 درصد صنعت هتل‌داری داخل کشور تولید می‌شود و سیاست ما نیز تأمین تجهیزات هتل‌ها از کالاهای داخلی است.

    وی درباره تعداد هتل‌های کشور نیز عنوان کرد: در کشور 2هزار هتل و هتل‌آپارتمان فعال وجود دارد که تعداد هتل 1200 و تعداد هتل‌آپارتمان 800 است که 60 هتل 5ستاره است.

    رئیس جامعه هتل‌داران ایران تصریح کرد: بیشترین هتل 5ستاره نیز در مشهد وجود دارد و تهران 5 هتل 5ستاره دارد.

    حمزه‌زاده درباره استفاده از وام‌ صندوق توسعه ملی خاطرنشان کرد: در طول سال‌های گذشته میزان استفاده از تسهیلات و وام صندوق توسعه ملی که بهره کمی نیز دارد زیاد نبوده است، ولی با توجه به تفاهم‌نامه با سازمان برنامه و بودجه، هم‌اکنون مشکلی برای دریافت وام از این صندوق وجود ندارد، همچنین برای نخستین بار، هتل‌ها می‌توانند برای بازسازی، از صندوق توسعه ملی درخواست وام کنند.

     در انتهای این نشست خبری از پوستر دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس (شیراز) رونمایی به‌عمل آمد، همچنین این نمایشگاه 21 الی 24 آذر در استان فارس (شیراز) برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار