مدیران خودروعصر اعتبار

کارشناس سیاستگذاری مسکن:

مدیران مسکن وزارت راه سالخورده هستند و ۵ سال است اقدامی انجام نداده‌اند

عصر ساختمان- کارشناس سیاستگذاری مسکن با تاکید بر اینکه انداختن مسئولیت های مسکن مهر به گردن استانداران باید با رصد رئیس جمهور بر کار آنها همراه باشد گفت :مدیران بخش مسکن وزارت راه و شهرسازی پنج سال هیچ اقدامی انجام نداده اند و باید تغییر کنند.

مدیران مسکن وزارت راه سالخورده هستند و ۵ سال است اقدامی انجام نداده‌اند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، افشین پروین‌پور در خصوص صورتجلسه جدید برای دادن مسولیت اتمام واحدهای نیمه‌تمام مسکن مهر به استانداران گفت: شاید این کار منع قانونی ندارد، اما بحث این است که این دولت و شخص وزیر راه و شهرسازی چقدر در اتمام پروژه‌های مسکن مهر جدی است.

    وی افزود: در دولت قبل هم همین اتفاق افتاده بود که یک شورای عالی مسکن به ریاست رئیس‌جمهور داشتیم و قرار شد در هر استانی یک شورای مسکن به ریاست استاندار تشکیل شود تا هر استانی پروژه‌های مسکن مهر را در آن شورا حل و فصل کند؛ بنابراین این اقدام جدید اگر بدون رصد کردن از سوی رئیس جمهور باشد هیچ کار مثبتی نخواهد بود.

    پروین پور خاطر نشان کرد:در آن دولت این‌گونه بود که شخص رئیس‌جمهور پیگیر مسکن مهر بود و استانداران را در جلسه‌ای گرد هم آورده و از آنها می‌خواست که پروژه مسکن مهر چه میزان پیشرفت فیزیکی داشته است و مشکلات کجاست، پس شخص رئیس جمهور بر پیشرفت کار مسکن مهر نظارت و آن را رصد می‌کرد.

    وی با اشاره به اینکه باید پیگیری و عزم جدی باشد تا کار انجام شود،اضافه کرد: اینکه آیا عزمی برای اتمام واحدهای مسکن مهر وجود دارد یا خیر، این اصل موضوع است و در این مکانیزم جدید هم قابل انجام است.

    *معاونان وزیر راه و شهرسازی سالخورده هستند و اهل فعالیت ، تحرک و حل مشکل نیستند

    کارشناس سیاستگذاری مسکن در پاسخ به این سؤال که جدیدا نیز به ریاست معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی کارگروه مسکن تشکیل شده است و همان درخواست‌های قبلی برای مسکن مهر را مطرح کرد و اعلام کردند که برای اتمام پروژه مسکن مهر کمبود اعتبار وجود دارد، گفت: وزیر راه و شهرسازی باید از نیروهای جوان‌تر و فعال‌تری استفاده کند، الان تیم مدیریتی بخش مسکن وزارت راه و شهرسازی به غیر از وزیر که تغییر کرده است هنوز معاونان سابق و سالخورده و افرادی که اهل فعالیت، تحرک و حل مشکل باشند نیستند.

    *وزیر جدید اگر می خواهد در بخش مسکن به جلو حرکت کنیم باید نیروهای با انگیزه‌تری را بر سر کار بیاورد

    پروین پور افزود: به نظر بنده وزیر راه و شهرسازی اگر می‌خواهد در بخش مسکن کار را جلو ببرد، باید یک تجدیدنظری در نیروهای خود در سطح معاونان و مدیران کل انجام دهد و نیروهای باانگیزه‌تر و جوان‌تر و کارآمدتر را بر سر کار بیاورد و انتخاب کند.

    وی ادامه داد: این مدیران به هر حال 5 سال در رأس مدیریت قرار داشتند و اگر می‌خواستند اقدامی انجام دهند، انجام می‌دادند و این کارها اگر پیش نرفته، قطعا به این برمی‌گردد که ترکیب مدیریتی ترکیب مناسب و کارآمدی نیست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار