مدیران خودروعصر اعتبار

هاشمی:

از بازنشستگی "کشت‌پور" یکی از کاندیداهای شهرداری اطلاعی ندارم

عصر ساختمان- رئیس شورای شهر تهران ضمن ابراز بی اطلاعی از بازنشستگی یکی از گزینه‌های تصدی شهرداری تهران تاکید کرد: ممکن است برخی از افراد به لیست انتخاب شهرداری تهران اضافه شوند.

از بازنشستگی "کشت‌پور" یکی از کاندیداهای شهرداری اطلاعی ندارم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، محسن هاشمی در پایان 98 امین جلسه هماهنگی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز از میان 13 گزینه باقی‌مانده از 30 نفره اولیه،  5 نفر را برای تصدی پست شهردار تهران انتخاب کردند.

    وی افزود:‌ بر اساس رای اعضای شورای شهر تهران آقایان کشت‌پور با 14 رای، عباس آخوندی و پیروز حناچی هر یک با 10 رای، غلامرضا انصاری و کامل تقوی‌نژاد هر یک با 10 رای به عنوان 5 گزینه شهرداری تهران انتخاب شدند که در نهایت این افراد با حضور در جمع اعضاء، برنامه‌های خود را ارائه و در نهایت دو نفر از میان آنها انتخاب و در مرحله پایانی از میان این دو نفر نیز شهردار تهران انتخاب می‌شود.

    هاشمی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده این 5 گزینه باید هفته آینده برنامه‌های خود را به صحن شورا ارائه دهند. بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در یک جلسه فوق‌العاده رای گیری انجام می‌شود و دو نفر از 5 نفر انتخاب خواهند شد.

    وی در  خصوص دیگر دستور کارهای جلسه امروز گفت: در این جلسه بودجه غیر نقدی شهرداری مورد بررسی قرار گرفت. بودجه سال جاری شهرداری تهران 13 هزار و 500 میلیارد تومان است که 4 هزار میلیارد آن نقدی است که تاکنون 400 میلیارد تومان آن محقق شده است.

    هاشمی در خصوص عدم تحقق بودجه غیر نقد شهرداری تهران گفت: در این بخش مغایرتی با اهداف شورای شهر وجود داشت به همین دلیل امروز لایحه توسط معاونت مالی شهرداری تهران درباره شیوه عمل برای تهاتر و بودجه غیر نقد به شورا ارائه شد که در جلسه قبل کلیات این لایحه به تصویب رسیده بود و امروز جزییات آن به تصویب نهایی اعضای شورای شهر تهران رسید. تنها موضوعی که باعث ایجاد فساد شده است این موضوع است که ذی نفعان واحد در یک موضوع وجود دارند لذا شورای شهر در چنین مواردی با دقت بسیاری ورود  می‌کند. در نهایت استفاده از کارگزاری‌های مجاز مورد تایید قرار گرفت و اعضاء به آن رای دادند.

    رئیس شورای شهر تهران در خصوص برگزاری انتخابات برای تعیین 5 گزینه شهرداری تهران نیز گفت: انتخابات سالم بود و بحث‌های خوبی در این جلسه صورت گرفت و همه اعضا نظرات خود را مطرح کردند. برخی از افراد رای نیاوردند و در لیست 5 نفره قرار نگرفتند اما امکان دارد در آینده اسمشان در لیست بیاید ولی امیدواریم اخرین شهردار در این دوره باشد. بنده اسم خود رابه عنوان نامزد شهرداری اعلام نکردم ولی توسط برخی از اعضای شورای شهر تهران اسم بنده معرفی شد و یک اتفاق خوبی نیز صورت گرفت که دفعه قبل 5 رای داشتم اما در این مرحله 8 رای کسب کردم.

    وی در خصوص بازنشستگی کشت‌پور یکی از گزینه‌های شهرداری تهران نیز گفت: دراین زمینه اطلاعی ندارم ولی بررسی‌های لازم در خصوص گزینه‌های شهرداری تهران انجام خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو