مدیران خودروعصر اعتبار

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بانک مسکن و اداره کل ثبت احوال در استان هرمزگان

عصر ساختمان- در راستای توسعه و گسترش تعاملات بانک مسکن و اداره کل ثبت احوال استان هرمزگان، تفاهمنامه همکاری مشترک میان این دو نهاد منعقد شد .

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بانک مسکن و اداره کل ثبت احوال در استان هرمزگان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از هیبنا، در نشستی که با حضور محمدرضا بوستان افروز مدیر شعب استان ، محمدعلی احمدی نژاد معاون مالی و فناوری و فرزاد افشاری فرد مدیر کل ثبت احوال استان هرمزگان و سایر مسوولین تشکیل شد تفاهمنامه همکاری دوجانبه به منظور اطلاع رسانی و ارایه خدمات بهتر به مردم، در محل اداره ثبت احوال بندرعباس به امضاء رسید .

    مدیر شعب استان هرمزگان مدت این تفاهمنامه را یکسال و موضوع آن را ارایه فرصت های مناسب خدمات رسانی در بخش محصولات و خدمات بانک در حوزه مسکن و تسهیل در برقراری ارتباط اثر بخش با مشتریان علی الخصوص معرفی حساب جوانان به منظور تامین آتیه فرزندان و فراهم سازی فردایی بهتر برای کودکان بیان داشت .

    بوستان افروز مدیر شعب استان در خصوص اهداف انعقاد این تفاهم نامه اظهار داشت : هدف ایجاد زمینه مناسب برای گسترش ارتباط دوجانبه است و بانک مسکن طی رسالت اصلی خود که خانه دار کردن اقشار مختلف جامعه وعلی الخصوص اقشار کم درآمد می باشد برخود واجب می داند که اطلاع رسانی لازم را از طرق مختلف در راستای مسوولیت اجتماعی خود اعمال نماید که یکی از این روشها همکاری با اداره ثبت احوال و از طریق افتتاح حساب کمک هزینه برای تامین مالی حداقل مبلغ اولیه افتتاح حساب صندوق پس انداز مسکن جوانان به متقاضیان صدور شناسنامه نوزاد می باشد .

    مدیر شعب استان همچنین با بیان مزایای این حساب و پایین بودن نرخ تسهیلات و فواید آن در حمایت از اقشار کم در آمد و در راستای برنامه ریزی جهت آینده فرزندان اطلاع رسانی این عمل را از مسوولیت های خداپسندانه بانک بیان داشت .

    وی همچنین اهم مفاد این تفاهمنامه را بدین شرح بیان داشت : مقرر شد بانک مسکن تراکت و بروشورهایی مبنی بر تشریح حساب و تسهیلات مسکن از محل حساب صندوق پس انداز مسکن یکم و اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن را در ادارات سطح مرکز استان و شهرستانهای استان توزیع نماید.

    مدیرکل اداره ثبت استان نیز ضمن تشکر از اهداف خیرخواهانه بانک مسکن و تایید مزایای حساب پس انداز مسکن جوانان بر لزوم اطلاع رسانی و آگاه ساختن مردم از این حساب جهت آینده فرزندانشان تاکید کرد و قول مساعدت و همکاری خود را از طریق نمایندگان این اداره کل در بیمارستان ها و مراکز ثبت احوال شهرستان های تابعه استان اعلام کرد .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار