مدیران خودروعصر اعتبار

خدمات زیربنایی، مهم‌ترین مشکل مسکن مهر هشتگرد است

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد با اعلام این که ۱۲۰۰۰ واحد مسکن مهر آماده تحویل است که به دلیل عدم نصب انشعابات هنوز قادر به تکمیل آن‌ها نیستیم، گفت: به‌دلیل وسعت بسیار و پراکندگی فازهای مسکن مهر، هشتگرد نیازمند ناوگان حمل و نقل درون شهری بهتری است.

خدمات زیربنایی، مهم‌ترین مشکل مسکن مهر هشتگرد است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، مهدی هدایت در نشست با اعضای کمیسیون عمران مجلس با اشاره به این‌که تلاش می‌کنیم در صورت تأمین اعتبارات لازم قطار برقی هشتگرد تا پایان امسال افتتاح شود، اظهار کرد: خوشبختانه بحث تأمین آب شرب برای ساکنان این شهر جدید معضل بزرگی بود که در خرداد امسال حل شده و آب شرب بخش عمده‌ای از مناطق هشتگرد با استفاده از سد طالقان تأمین شد.

    وی افزایش قیمت زمین در استان البرز را یکی از اتفاقات خوب برای جذب جمعیت در شهر جدید هشتگرد اعلام کرد و افزود: درحال حاضر تعداد زیادی واحد مسکونی در هشتگرد آماده تحویل و سکونت هستند که پیش‌بینی می‌شود تا خرداد ماه سال آینده حدود 120 هزار نفر در این منطقه ساکن شوند.

    وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون بحث تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی مهمترین مشکل سایت مسکن مهر هشتگرد است گفت: در حال حاضر 12 هزار واحد مسکن مهر آماده تحویل هستند که به دلیل عدم نصب انشعابات هنوز قادر به تکمیل آن‌ها نیستیم.

    مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد با بیان اینکه هم‌اکنون 2 درمانگاه آماده افتتاح و 4 درمانگاه در مرحله ساخت در سایت مسکن مهر هشتگرد داریم گفت: بر اساس رویکرد جدید مجموعه شهرهای جدید در احداث 50 هزار واحد مسکونی با کیفیت برای قشر متوسط موفق شدیم 20 درصد از این واحدها را به شهر جدید هشتگرد اختصاص دهیم که تداوم فرآیند اجرایی آن‌ها نیازمند تأمین قیر و امکانات لازم برای آماده‌سازی اراضی است، در این راستا از نمایندگان محترم مجلس درخواست داریم تا در این بخش به مجموعه شرکت کمک کرده و ما را در ساخت واحدهای مذکور حمایت کنند.

    هدایت  با اشاره به مشکلات شهر جدید هشتگرد در حوزه ناوگان درون‌شهری حمل و نقل بیان کرد: این شهر جدید به دلیل وسعت بسیار و پراکندگی فازهای مسکن مهر نیاز به ناوگان حمل و نقل درون شهری بهتری دارد که تقاضا داریم در تقویت این بخش نیز توجه ویژه داشته باشید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار