مدیران خودروعصر اعتبار

عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد؛

واگذاری مدیریت پروژه مسکن مهر از وزارت راه و شهرسازی به استاندارها

عصر ساختمان- خسته‌بند گفت: اخیرا مسئله‌ای مطرح شده مبنی بر اینکه مدیریت پروژه مسکن مهر از وزارت راه و شهرسازی به استاندارها واگذار شود.

واگذاری مدیریت پروژه مسکن مهر از وزارت راه و شهرسازی به استاندارها
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت، حسن خسته‌بند عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوعات مطرح شده درباره تغییر مدیریت و تولیت مسکن مهر در کشور، گفت: متأسفانه پروژه مسکن مهر با وجود تأکیدات رهبر معظم انقلاب بعد از گذشته چندین سال هنوز به اتمام نرسیده و مردم منتظر اتمام این پروژه عمرانی هستند.
    نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اخیرا مسئله ای مطرح شده مبنی بر اینکه مدیریت پروژه مسکن مهر از وزارت راه و شهرسازی و دولت به استاندارها واگذار شود، به نظر من این مسئله می تواند برای متقاضیان و ساکنان مسکن مهر مفید و مطلوب باشد.
    واگذاری پروژه مسکن مهر به استاندارها در صورت تخصیص اعتبار مفید خواهد بود

    وی افزود: البته واگذاری پروژه کلان مسکن مهر به استاندارها در صورتی مفید خواهد بود که دولت نسبت به تخصیص اعتبارات لازم اقدام کند، در غیر این صورت بار دیگر باید شاهد اجرای تدریجی و آهسته این پروژه در کشور باشیم.
    واگذاری مسکن مهر به استانداری بدون حمایت دولت شرایط را در شهرستان ها بدتر می‌کند

    خسته بند ادامه داد: قطعا اگر پروژه مسکن مهر به استاندارها واگذار شود، نمی تواند در پیشرفت این پروژه موثر باشد و به طور حتم این واگذاری بدون حمایت دولت شرایط را در شهرستان ها و استان ها بدتر می کند، به طوری که آن وقت مردم اعتراضات خود نسبت به تأخیر در اجرای پروژه را به فرمانداری ها می برند.
    حدود 3 هزار واحد باقی مانده مسکن مهر در سطح کشور وجود دارد

    این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: در شرایط کنونی حدود 3 هزار واحد باقی مانده مسکن مهر در سطح کشور وجود دارد، که در صورت واگذاری این پروژه به استاندارها و تأمین منابع مورد نیاز، می توان به سرعت و به زودی این واحدها را به مردم واگذار کرد.

    وی ادامه داد: البته امروز تنها بحث تکمیل واحدهای باقی مانده مطرح نیست، بلکه اجرای طرح های توسعه زیر ساختی مسکن مهر و ایجاد مراکز رفاهی در این مناطق نیز از خواسته های ساکنان آن است که باید توسط دولت مورد توجه قرار گیرد.
    وام مسکن مهر حداقل باید 10 میلیون افزایش یابد

    عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به برنامه ریزی دولت برای افزایش 5 میلیونی وام متقاضیان مسکن مهر، گفت: قطعا این میزان افزایش وام هیچ منفعت و تأثیری در حال و وضعیت متقاضیان ندارد، از این رو تسهیلات باید حداقل 10 میلیون تومان افزایش یابد که به نظرم این میزان نیز کافی نیست.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار