مدیران خودروعصر اعتبار

تعیین مناطق معین برای پشتیبانی و ارائه خدمات در شرایط خاص به شمیرانات

عصر ساختمان- زمینه های همکاری و تعامل فرمانداری شمیرانات و شهرداری تهران در حوزه مدیریت بحران و افزایش توان آمادگی و مقابله در حوادث و سوانح بررسی شد.

تعیین مناطق معین برای پشتیبانی و ارائه خدمات در شرایط خاص به شمیرانات
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، در جریان بازدید فرماندار شمیرانات از بخش های مختلف مرکز فرماندهی و ستاد مدیریت بحران تهران لزوم تعامل و همکاری در اجرای طرح ها و برنامه های حوزه مدیریت بحران میان شهرداری تهران و فرمانداری شمیرانات مورد تاکید قرار گرفت.
    سیاوش شهریور فرماندار شمیرانات همچنین در دیدار با رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران خواستار انتقال تجربیات در زمینه اجرای طرح های پیشگیرانه و افزایش توان آمادگی و مقابله به ویژه نسبت به سوانح طبیعی میان دو نهاد شد و از برپایی دوره های آموزش مدیریت بحران ویژه فرمانداری شمیرانات استقبال کرد.
    وی گفت: با توجه به نزدیکی مناطق مسکونی لواسانات، رودبار قصران و شمیرانات به پایتخت و همچنین افزایش جمعیت و رشد ساخت و ساز در سال های اخیر در این منطقه همکاری مدیریت شهری تهران با فرمانداری شمیرانات به خصوص در زمینه کاهش مخاطرات و آسیب پذیری ضروری است.
    همچنین در جریان این بازدید و دیدار احمد صادقی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تعیین چارچوب برای ایجاد همکاری های دو جانبه را گام نخست توصیف و تاکید کرد: از همین رو باید ابتدا پیش نویس تعیین مناطق معین تهیه و مراحل تصویب آن طی شود تا بر اساس آن زمینه همکاری های مشترک مشخص شود.
    وی افزود: همچنین ضرورت دارد فرماندار شمیرانات در جلسات فصلی ستادهای مدیریت بحران مناطق همجوار تهران حضور یابد تا زمینه های بیشتری برای توسعه همکاری های مشترک فراهم گردد.
    در این برنامه همچنین صمیم مرادی روزبهانی سرپرست معاونت آمادگی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل مدیریت بحران به تشریح مخاطرات و آسیب پذیری و مسائل حوزه ایمنی و مدیریت بحران شمیرانات پرداخت.
    گزارشی از خسارات زلزله احتمالی شهر تهران در منطقه 1 و 4 ، اقدامات بعمل آمده در خصوص طرح امداد کوستان، برنامه کاهش خطرپذیری بلایا در محلات منطقه یک و وضعیت تاسیاست شریان های حیاتی منطقه، دستور العمل نحوه تعیین سطح و شیوه اعلام بحران ها، نقشه پراکنش زمین لغزش ها و بررسی قوانین مرتبط با فرماندهی در حوزه مدیریت بحران از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار