مدیران خودروعصر اعتبار

بنیاد مسکن ۲۷ پروژه در "لشت‌نشاء" اجرا می‌کند

عصر ساختمان-فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه ۲۷ پروژه در بخش لشت‌نشاء توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال اجرا است گفت: مسکن و شهرسازی ۱۰ پروژه را در این منطقه اجرا می‌کند.

بنیاد مسکن ۲۷ پروژه در "لشت‌نشاء" اجرا می‌کند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از تسنیم از رشت، میر‌شمس مومنی‌زاده ظهر امروز در نشست اداری بخش لشت‌نشاء در بخشداری این منطقه اظهار داشت: دولت‌های مختلف خدمات خوبی را به مردم ارائه کردند.

    فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه خدمات بعد از انقلاب اسلامی خمات بی‌نظیری است خاطرنشان کرد: در گذشته راه‌های مواصلاتی در بسیاری از مناطق وضعیت مناسبی نداشت.

    وی با بیان اینکه 27 پروژه در بخش لشت‌نشاء توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال اجرا است عنوان داشت: مسکن و شهرسازی 10 پروژه را در این منطقه اجرا می‌کند.

     مومنی‌زاده با اعلام اینکه آب منطقه‌ای در بخش لشت‌نشاء برای تامین آب زراعی چندین پروژه را در حال اجرا دارد ابراز داشت: پروژه سد لاستیکی در بخش لشت‌نشاء تاثیر زیادی بر کشاورزی این بخش دارد.

    فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه مردم باید خدمات بهتری را دریافت کنند خاطرنشان کرد: مطالبات مردم زیاد است و به‌همین دلیل در کارها اولویت‌بندی کردیم.

    شهردار لشت‌نشاء نیز در این نشست با اعلام اینکه آتش نشانی شهر لشت‌نشاء به 40 روستا این بخش خدمات ارائه می کند بیان داشت: در شهر لشت‌نشاء خیابان 20 متری وجود ندارد.

    سید‌حسن میرهاشمی با اشاره به اینکه مشکلاتی برای شهر لشت‌نشاء از گذشته باقی مانده است عنوان داشت: در هنگام بارندگی مردم با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شوند.

    مدیر جهاد کشاورزی لشت‌نشاء نیز در این نشست با بیان اینکه مهم‌ترین محصول بخش لشت‌نشاء برنج است اظهار داشت: بخش لشت‌نشاء 8 هزار و 130 هکتار اراضی کشاورزی دارد.

    محمد رضاپور با اشاره به اینکه 9 هزار و 600 نفر از اراضی کشاورزی بخش لشت‌نشاء بهره‌برداری می‌کنند گفت: برای افزایش بهره‌وری در این منطقه باید به سمت مکانیزه کردن ادوات کشاورزی رفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار