مدیران خودروعصر اعتبار

درگیری حقوقی خریداران با تعاونی‌های مسکن مهر

عصر ساختمان- عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: امروز در سطح کشور از جمله شهر گناباد هنوز بسیاری از متقاضیان مسکن مهر مشکلاتی با تعاونی ها دارند و کسی پاسخگوی مردم در این حوزه و پول های پرداخت شده نیست.

درگیری حقوقی خریداران با تعاونی‌های مسکن مهر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت، حمید بنایی عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از عدم تعیین تکلیف طرح جامع مسکن توسط دولت و مجلس، گفت: متأسفانه بعد از گذشت چندین دهه، هنوز کشور دارای استراتژی درست در حوزه ساخت مسکن نیست و این مسئله موجب اجرای سیاست های متفاوت دراین بخش شده است.
    مسکن مهر

    راه‌کارهای قابل قبول برنامه ششم توسعه برای تولید مسکن

    نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه راه کارهای قابل قبولی در برنامه ششم توسعه برای تولید مسکن و ایجاد رونق اقتصادی در این بخش دیده شده، اما تاکنون هیچ یک از موضوعات مطروحه به صورت درست عملیاتی نشده است.

    طبق وعده وزارت راه پروژه مسکن مهر تا مهر ماه سال آینده تعیین تکلیف می شود

    وی تصریح کرد: یکی از اولویت های اصلی وزارت راه و شهرسازی در شرایط کنونی تکمیل پروژه مسکن مهر است، البته بر اساس گزارش قائم مقام وزیر راه، پروژه مسکن مهر تا مهر ماه سال آینده به اتمام می رسد.

    بعید می دانم مسکن مهر تا مهر ماه سال 98 به اتمام برسد

    با توجه به نوع عملکرد و سیاست گذاری مسئولان حوزه مسکن، من بعید می دانم که مسکن مهر طبق وعده آن ها تا مهر ماه سال 98 به اتمام برسد، زیرا مشکلات مسکن مهر تنها معطوف به عملیات اجرایی و تکمیل ساختمان نیست

    بنایی افزود: با توجه به نوع عملکرد و سیاست گذاری مسئولان حوزه مسکن، من بعید می دانم که مسکن مهر طبق وعده آن ها تا مهر ماه سال 98 به اتمام برسد، زیرا مشکلات مسکن مهر تنها معطوف به عملیات اجرایی و تکمیل ساختمان نیست.

    این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: امروز در سطح کشور از جمله شهر گناباد هنوز بسیاری از متقاضیان مسکن مهر مشکلاتی با تعاونی ها دارند و کسی پاسخگوی مردم در این حوزه و پول های پرداخت شده نیست، همچنین در برخی از پروژه ها، پیمانکار کار را رها کرده و دادگاهی شده است.

    کمبود بودجه مانع اصلی در تکمیل پروژه مسکن مهر

    عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: یکی از موانع اصلی تکمیل مسکن مهر در کشور، مسئله اعتبارات است، از این رو اگر بودجه کافی برای تکمیل بخش های باقی مانده و توسعه زیرساخت ها پرداخت نشود، نمی توان به تعیین تکلیف مسکن مهر امید داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو