مدیران خودروعصر اعتبار

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد:

مخالفت با توقف پروژه های عمرانی زیر ۵۰ درصد در سال ۹۸

عصر ساختمان- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز، اعضای این کمیسیون با توقف اجرای پروژه های عمرانی زیر ۵۰ درصد در سال ۹۸ مخالفت کردند.

مخالفت با توقف پروژه های عمرانی زیر ۵۰ درصد در سال ۹۸
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در تشریح نشست امروز کمیسیون عمران مجلس، گفت: در نشست امروز تبصره های 19 تا 21 لایحه بودجه سال 98 و همچنین تبصره های باقی مانده از نشست های پیشین مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت فرآیند بررسی تبصره های ارجاعی به کمیسیون به پایان رسید.

    نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست امروز این کمیسیون، موضوع اختصاص قیر رایگان به دستگاه های مرتبط مورد بررسی قرار گرفت و به میزان 6 هزار میلیارد تومان قیر رایگان در سال 98 اختصاص خواهد یافت.

    مشارکت بخش خصوصی با شرکت راه آهن جهت زیباسازی ایستگاه های راه آهن در سال 98

    وی گفت: یکی دیگر از موضوعات بررسی شده، مشارکت بخش خصوصی با شرکت راه آهن جهت زیباسازی ایستگاه های راه آهن بود؛ بر اساس این مصوبه قرار است همانند سال جاری، از اراضی متعلق به این شرکت و انتقال آن به بخش خصوصی، پروژه های زیباسازی اجرایی شود.

    مخالفت با توقف پروژه های عمرانی زیر 50 درصد در سال 98

    در تبصره 19 لایحه بودجه ارائه شده دولت آمده بود که اجرای پروژه های عمرانی با پیشرفت کمتر از 50 درصد متوقف شود، اما با توجه به اینکه بخش اعظمی از این پروژه ها در مناطق محروم قرار دارد، اعضای کمیسیون عمران مجلس این متن را حذف کردند

    بدری ادامه داد: در تبصره 19 لایحه بودجه ارائه شده دولت آمده بود که اجرای پروژه های عمرانی با پیشرفت کمتر از 50 درصد متوقف شود، اما با توجه به اینکه بخش اعظمی از این پروژه ها در مناطق محروم قرار دارد، اعضای کمیسیون عمران مجلس این متن را حذف کردند.

    مصوبه ویژه برای واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی

    سخنگوی کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: همچنین در پیوست یک لایحه بودجه سال 98، جدول ویژه ای برای پروژه های مشارکتی آورده شده که به نظر من نقطه قوت این لایحه خواهد بود، از این رو بر اساس این پیوست بخش قابل توجهی از پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی باید واگذار شود، البته در تبصره 19 لایحه ایرادات لوایح سال گذشته در این رابطه رفع شد و دست دولت برای سال آینده جهت واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی باز است.


     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار