مدیران خودروعصر اعتبار

حضور بانک مسکن در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات

عصر ساختمان- بانک مسکن در سیزدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان یزد با عنوان کامیتکس ۱۳، اقدام به معرفی خدمات الکترونیک قابل ارایه توسط این بانک نمود.

حضور بانک مسکن در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از هیبنا، نمایشگاه مذکور با موضوعات شهر هوشمند، دولت الکترونیک و خدمات الکترونیک در محل دائمی نمایشگاه های استان با حضور دستگاه های دولتی و فعالین بخش خصوصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شد. شرکت‌های خصوصی و استارت آپ ها، تعدادی از ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی استان با حضور در سیزدهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان (کامیتکس) با محوریت شهر هوشمند، خدمات الکترونیکی خود را در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار دادند. استانداری یزد ضمن ترغیب ادارات به مشارکت و راه اندازی بخش دولت الکترونیک، فضایی را فراهم نمود تا دستگاه های دولتی در یک بخش بتوانند خدماتی را که از طریق اینترنت و یا غیرحضوری ارایه می دهند را معرفی نمایند. در این نمایشگاه، ٤٦ استارت آپ فعال، ٤٥ شرکت خصوصی و ٣١ دستگاه دولتی به معرفی خدمات الکترونیک خود پرداختند.
    در مدت چهار روزه برگزاری این نمایشگاه "دکتر علی طالبی" استاندار یزد، "علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، "‌علی وحدت" رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهور، سیدابوالفضل موسوی نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی از غرفه بانک در نمایشگاه بازدید نموده و از نزدیک با خدمات الکترونیک بانک مسکن آشنا شدند.
    روزانه تعدادی از همکاران استان در نمایشگاه مذکور حضور یافته و به معرفی خدمات الکترونیک بانک مسکن از قبیل موبایل بانک، اینترنت بانک، اتصال کارت سوخت به کارت بانکی، ایجاد درگاه پرداخت الکترونیک و ETC پرداختند.
    گفتنی است در پایان برگزاری این نمایشگاه، با اهدای لوح تقدیر و تندیس از سوی "محمدحسین زارع" مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری یزد و "علی صالحی" مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد از همکاران استان که در برگزاری نمایشگاه مشارکت نموده اند تقدیر به عمل آمد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار