مدیران خودروعصر اعتبار

به مدت ۳ روز از ۲۳ تا ۲۵ دی انجام می‌شود

برگزاری نخستین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری در مصلای تهران

عصر ساختمان- نخستین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری به مدت ۳ روز از ۲۳ تا ۲۵ دی ماه در مصلای تهران، برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری در مصلای تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، نخستین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری از 23 تا 25 دی با حضور شرکت‌ها و فعالان عرصه ساخت و ساز داخلی و بین‌المللی در مصلای تهران آغاز به کار می‌کند. در این نمایشگاه علاوه بر معرفی شرکت‌ها و محصولات آنها در دو موضوعِ بازآفرینی شهری و نوسازی بافت‌های فرسوده شهری، معاونان وزیر راه و شهرسازی در حوزه‌های مختلف در نمایشگاه حضور خواهند یافت و به سوالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف پاسخ می‌دهند.

    بر اساس اعلام روابط عمومی وزارتخانه، مراسم افتتاحیه نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری فردا 23 دی از ساعت 10 صبح آغاز می‌شود و در ابتدای مراسم نیز وزیر راه و شهرسازی و شهردار تهران به ایراد سخنرانی در رابطه با موضوع نمایشگاه می‌پردازند. پس از افتتاحیه و سخنرانی محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و پیروز حناچی شهردار تهران، ساعت 13:30 تا 15 نشست خبری معاونان وزیر راه و شهرسازی در حوزه‌های معماری، شهرسازی، مسکن و ساختمان و شرکت بازآفرینی شهری برگزار می‌شود. محمد سعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی، حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان و هوشنگ عشایری مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه‌های مرتبط با مسئولیتی که به آنها محول شده، پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهند بود.

    در روز دوم نمایشگاه نیز، صبح 24 دی از ساعت 10:30، علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، نادر محمدزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و محمدجعفر علیزاده رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی حضور دارند و به سوالات اصحاب رسانه پاسخ خواهند داد. برای بعدازظهر روز دوشنبه نیز حبیب الله طاهرخانی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و ابوالقاسم رحیمی‌انارکی مدیرعامل بانک مسکن حضور دارند و به سوالات پاسخ می‌دهند.

    بر اساس این گزارش، آخرین روز نمایشگاه نیز احمد اصغر مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر و محمد شکرچی‌زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در جمع خبرنگاران حضور دارند و ضمن بازدید از نمایشگاه به سوالات مطرح شده در این حوزه پاسخ می دهند.

    گفتنی است، مراسم اختتامیه نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری روز سه‌شنبه از ساعت 13 در مصلای تهران برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار