مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان: خانواده ایتام بدون مسکن صاحب خانه می‌شوند

عصر ساختمان- مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه به تازگی مصوب شده که تا پایان سال ۹۸ خانواده ایتام بدون مسکن در کشور وجود نداشته باشد گفت: در این رابطه تعاملی بین دولت و کمیته امداد انجام شده است و اعتباراتی هم برای تحقق آن در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان: خانواده ایتام بدون مسکن صاحب خانه می‌شوند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، یحیی صادقی صبح امروز در نشست با فدایی استاندار کرمان در زمینه مسکن مددجویان کمیته امداد که با حضور معاون عمرانی استاندار برگزارشد با اشاره به اینکه نیاز به مسکن یکی از عمده‌ترین و پرهزینه‌ترین نیازهای افراد جامعه است اظهار داشت: مشکل مسکن برای مددجویان کمیته امداد با دیگر اقشار جامعه متفاوت است.

    وی با بیان اینکه برای رفع این مشکل تاکنون اقدامات خوبی در استان انجام شده است افزود: با تلاش‌های انجام شده هر ساله نیاز تعدادی از مددجویان کمیته امداد به مسکن برطرف می‌شود.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان با اشاره به تعداد مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان کرمان و شرایط استان یادآور شد: در این راستا آذرماه امسال تفاهمنامه‌ای بین استاندار کرمان و فتاح رئیس کمیته امداد کشور منعقد شد که تامین مسکن برای 3 هزار خانواده مددجوی استان و همچنین تامین 5 هزار واحد حمام و سرویس بهداشتی طی سه سال انجام شود.

    وی با عنوان اینکه در بین خانواده‌های مددجویان فاقد مسکن در استان کرمان، 4 هزار خانواده فاقد زمین هستند گفت: بنا داریم که این مسئله در استان کرمان به صورت عمده برطرف شود.

    صادقی با بیان اینکه برنامه ما این است که تا سه سال آینده مشکل مددجویان فاقد مسکن فعلی در استان کرمان حل شود افزود: مددجویان فاقد مسکن در شهر کرمان بحرانی‌ترین وضعیت را دارند.

    وی با اشاره به اینکه در راستای تفاهم‌نامه ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد در استان کرمان ساخت 3 هزار واحد مسکونی در برنامه است بیان کرد: ساخت 2 هزار واحد شهری و یک هزار روستایی در نظر گرفته شده است.

    مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه به تازگی مصوب شده که تا پایان سال 98 خانواده ایتام بدون مسکن در کشور وجود نداشته باشد گفت: در این رابطه تعاملی بین دولت و کمیته امداد انجام شده است و اعتباراتی هم برای تحقق آن در نظر گرفته شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار