مدیران خودروعصر اعتبار

مقاوم‌سازی ۲۰ درصد منازل روستایی در تایباد و باخرز

عصر ساختمان- رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تایباد و باخرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰ درصد از منازل روستایی در این دو شهرستان مقاوم‌سازی شده است.

مقاوم‌سازی ۲۰ درصد منازل روستایی در تایباد و باخرز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، رضا احمدی‌فر اظهار کرد: 258 فقره وام به مبلغ 64 میلیارد و 500 میلیون ریال برای مقاوم‌سازی این منازل اختصاص یافته و از این مبلغ 75 فقره با ارزش 17 میلیارد و 750 میلیون ریال پرداخت شده که مبلغ هر فقره تسهیلات آن 250 میلیون ریال است.

    وی تسهیلات سال گذشته برای تعمیر، ساخت و خرید لوازم معیشتی در شهرستان‌های تایباد و باخرز را 81 میلیارد و 120 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: همچنین امسال پنج میلیارد و 500 میلیون ریال وام بلاعوض در حوزه ساخت منازل شهری و روستایی در این دو شهرستان پرداخت شده است.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تایباد و باخرز گفت: 100 فقره تسهیلات در حوزه ساخت و تعمیرات شهری و روستایی به ترتیب 300 و 200 میلیون ریال و 120 فقره تسهیلات در حوزه خرید لوازم معیشتی تا سقف 50 میلیون ریال پرداخت شد.

    وی در ادامه از اجرای طرح هادی در تایباد خبر داد و گفت: برنامه مطالعاتی طرح هادی «برنامه‌ریزی برای انجام طرح هادی قبل از اجرا» در100درصد روستاهای بالای 20 خانوار و طرح هادی در 44 درصد روستاهای این شهرستان اجرا شده است.

    احمدی‌فر با بیان این که از تعداد 35 روستای این شهرستان مرزی 34 روستا بیش از 20 خانوار جمعیت دارد، بیان کرد: هم اکنون این طرح در روستاهای خیرآباد و سوران در بخش میان‌ولایت این شهرستان با بیش از  پنج میلیارد ریال در حال اجراست.

    وی افزود: تاکنون برای 57 درصد واحدهای مسکونی روستایی این منطقه در قالب چهارهزار نفر سند مالکیت صادر شده است.

    باخرز از دو بخش مرکزی و بالاولایت با 58 روستا تشکیل شده و 45 هزار نفر از جمعیت 54 هزار نفری آن ساکن این دو بخش هستند و شهرستان 120 هزار نفری تایباد مرکب از دو بخش مرکزی و میان‌ولایت با 35 روستا و جمعیت 36 هزار نفر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار