مدیران خودروعصر اعتبار

عضو هیات‌ مدیره شرکت بازآفرینی:

تمرکز ویژه وزارت راه و شهرسازی بر مسایل فرهنگی در نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی

عصر ساختمان- تغییر رویکرد در ساماندهی به بافت‌های هدف و بحث بازآفرینی به روشنی در نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی مشخص است.

تمرکز ویژه وزارت راه و شهرسازی بر مسایل فرهنگی در نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، منا عرفانیان عضو هیات‌ مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران، ضمن بیان این مطلب افزود: حضور سرمایه‌گذاران و نهادهای فرهنگی و سازمان‌های مردم نهاد در این نمایشگاه نشان‌دهنده اهمیت وزارت راه و شهرسازی و به ویژه شرکت بازآفرینی شهری ایران به عنوان دبیرخانه ستاد بازآفرینی شهری در مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و محیطی علاوه بر مسائل کالبدی است.

    منا عرفانیان عضو هیات‌ مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران، با تأکید بر اینکه در این دوره رویکرد بازآفرینی شهری به عنوان سیاست غالب بر تمام برنامه‌های وزارتخانه و تمام نهادهای مسوول در حوزه توسعه شهری مد نظر قرار گرفته است، گفت: به همین دلیل است که نمایشگاه مسکن در سال جاری با محوریت موضوع بازآفرینی برگزار و در دستور کار قرار گرفته است.

    وی در این خصوص افزود: واقعیت آن است نمایشگاهی که سال‌های قبل از سوی وزارتخانه برگزار می‌شد با تاکید بر موضوع حمل و نقل بود و دلیل اصلی تفکیک 2 مبحث مسکن و حمل و نقل در سال جاری موضوع چند جانبه‌ نگران کننده ای است که در حوزه بازآفرینی نیز به شدت مورد توجه قرار دارد.

    عرفانیان با تأکید بر اینکه ویژگی‌های اصلی برنامه بازآفرینی از جمله چند سویه‌نگری و مشارکت تمامی کنش‌گران دربرگزاری این نمایشگاه نیز در اولویت قرار گرفته است، گفت: حضور سرمایه‌گذاران و نهادهای فرهنگی و سازمان‌های مردم نهاد در این نمایشگاه نشان‌دهنده اهمیت وزارت راه و شهرسازی و به ویژه شرکت بازآفرینی شهری ایران به عنوان دبیرخانه ستاد بازآفرینی شهری در مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و محیطی علاوه بر مسائل کالبدی بوده و در عین حال ثابت می‌کند که حضور تمامی کنش‌گران در این حوزه برای تحقق اهداف برنامه‌ریزی شده امری ضروری است.

    عضو هیات مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران همچنین اضافه کرد: قطعا این نمایشگاه به دلیل حضور متنوع گروه‌ها و کنش‌گران گوناگون فرصت بسیار خوبی برای ایجاد همکاری و اطلاع‌رسانی در این بخش محسوب می‌شود چرا که برخلاف تصور همگان برای تمرکز وزارت راه و شهرسازی بر موضوعات کالبدی در این دوره از نمایشگاه، به موضوعات فرهنگی به طور ویژه توجه شده است.

    این مقام مسوول با بیان اینکه تغییر رویکرد در ساماندهی به بافت‌های هدف و بحث بازآفرینی به روشنی در این دوره از نمایشگاه مشخص است، گفت: شرکت بازآفرینی شهری نیز این فرصت را مغتنم شمرده تا ضمن اطلاع‌رسانی کامل در طول برگزاری نمایشگاه، از تمامی گروه‌های مختلف در سطوح گوناگون کنش‌گران جهت مشارکت در پروژه‌های موجود دعوت به عمل آورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار