مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس شورای شهر اعلام کرد؛

کلیات برنامه سوم شهرداری تصویب شد

عصر ساختمان- رئیس شورای شهر تهران از تصویب برنامه پنج ساله شهرداری خبر داد و گفت: بودجه سال ۹۸ براساس برنامه پنج ساله تدوین می شود.

کلیات برنامه سوم شهرداری تصویب شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، محسن هاشمی در حاشیه جلسه علنی روز سه شنبه شورای شهر تهران با اشاره به تصویب کلیات برنامه سوم توسعه گفت: در جلسه صبح امروز کلیات برنامه سوم به تصویب رسید و در جلسه عصر و صبح فردا نیز 100 حکم این برنامه مطرح و به تصویب خواهد رسید.

    وی با بیان اینکه با توضیحات الویری نایب رئیس کمیسیون تلفیق، شورا وارد بررسی کلیات برنامه پنج ساله شد، اظهار داشت: اعضای شورا به تک تک احکام ورود پیدا کرده و پیشنهادات خود را در خصوص احکام داده اند که امیدواریم روند بررسی جزئیات تا فردا ظهر به پایان رسد و از آن به بعد، شورا و شهرداری جزئیات آن را منتشر کند. همچنین بودجه سال 98 شهرداری تهران براساس برنامه 5 ساله تدوین خواهد شد و بهمن ماه روند تصویب راخواهیم داشت.

    وی در پاسخ به این پرسش که براساس قانون 29 دی ماه آخرین فرصت شهرداری برای ارسال بودجه است، تصریح کرد: در گذشته نیز این موضوع که بودجه با تأخیر به شورا بیاید را داشته ایم و ما تا اسفندماه می توانیم به بودجه رسیدگی و به فرمانداری ارسال کنیم. بنابراین در زمان بندی بودجه شهرداری نگرانی وجود ندارد.

    هاشمی در خصوص آخرین وضعیت لایحه مدیریت واحد شهری خاطرنشان کرد: به نظر می آید مدیریت هماهنگی شهری از مدیریت واحد شهری تحقق اش آسان تر باشد زیرا ما تجربه هماهنگی شهری را داشته ایم هرچند هماهنگ شدن نیز دشوار است اما از مدیریت واحد آسان تر است.

    وی در خصوص عوارض تونل ها نیز اظهار داشت: این یک موضوع داخلی در معاونت حمل و نقل بود که متأسفانه درز پیدا کرد. در حال حاضر این موضوع در دستور کار مدیران شهری نیست و یک سو تفاهم در این رابطه ایجاد شده است.

    رئیس شورای شهر تهران در خصوص اینکه آیا برنامه پنج ساله دوم با برنامه پنج ساله سوم همپوشانی دارد، تصریح کرد: برنامه دوم شهر تهران تنها 30 تا 40 درصد آن محقق شده بود و طبیعی است که این دو برنامه با هم همپوشانی داشته باشند اما مواردی نیز هست که در برنامه پنج ساله سوم به آن تأکید شده و آن شفاف سازی و همچنین کاهش بوروکراسی های اداری است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار