مدیران خودروعصر اعتبار

تصمیم گیری نهایی شورایعالی معماری و شهرسازی درباره ساختمان جدید پلاسکو

عصر ساختمان- معاون معماری و شهرسازی وزیر راه از تصمیم گیری برای اضافه شدن ۵ طبقه به ساختمان جدید پلاسکو در جلسه امروز شورایعالی معماری و شهرسازی خبر داد.

تصمیم گیری نهایی شورایعالی معماری و شهرسازی درباره ساختمان جدید پلاسکو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، محمدسعید ایزدی در حاشیه نمایشگاه مسکن در جمع خبرنگاران با اشاره به تجدیدنظر طرح جامع تهران، اظهار کرد: به دنبال این هستیم تا برای طرح تفصیلی طرح های موضوعی و موضعی را مرحله به مرحله بررسی کنیم.

    وی از احیای نهاد مطالعات طرح جامع تهران خبر داد و با بیان این که این  نهاد بین وزارت راه و شهرسازی و شهرداری تهران به عنوان بازوی تخصصی این دو مجموعه عمل می کند، افزود: برای طرح تفصیلی تهران طرح های موضعی و موضوعی مرحله به مرحله مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

    وی با بیان این که برای طرح تفصیلی تهران فضای خوبی بین وزارت راه و شهرداری به وجود آمده است، تصریح کرد: با توجه به تغییر شهردار تهران که اصرار شدیدی انضباط شهری دارد امیدواریم زمینه اجرای این برنامه ها فراهم شود.

    معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که برنامه ای برای افزایش پهنه شهر پردیس مطرح نیست به طرح ویژه منطقه 22 تهران اشاره کرد و گفت: حذف پارکینگ در جلسه امروز مورد بررسی قرار می گیرد، منطقه 22 سال هاست طرحش بلاتکلیف مانده و موضوع اختلاف در این منطقه مرتبط با جمعیت پذیری آن منطقه است.

    ایزدی همچنین درباره ساختمان جدید  پلاسکو، اظهار کرد:  امروز در بیستمین جلسه شورایعالی شهرسازی و معماری در خصوص ساختمان پلاسکو  تصمیم گیری خواهد شد و درباره اضافه شدن 5 طبقه تجاری و پارکینگ به این ساختمان تصمیم گیری می شود.

    وی با اشاره به این که در رابطه با انطباق طرح با ضوابط طرح تفصیلی در حال بررسی و مطالعه هستیم، گفت: تاکنون طرح ارائه شده مغایرتی با مصوبات شورایعالی معماری و شهرسازی وجود ندارد. ضمن این که مشکلی برای صدور مجوز  ساخت برای این ساختمان وجود ندارد و هماهنگی های لازم در این رابطه انجام شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو