مدیران خودروعصر اعتبار

انجام تست سرد قطعه جنوبی خط ۶ متروی تهران

عصر ساختمان- تست سرد قطعه جنوبی خط ۶ متروی تهران به طول ۱۰ کیلومتر از ایستگاه دولت آباد تا ایستگاه میدان امام‌حسین(ع) با حضور جمعی از مسئولان شرکت مترو با موفقیت اجرا شد.

انجام تست سرد قطعه جنوبی خط ۶ متروی تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از  ایسنا، روابط عمومی مترو تهران اعلام کرد: تست سرد قطعه جنوبی خط 6 متروی تهران با حضور مجری، مدیران خط 6 متروی تهران به همراه پیمانکار ساختمانی پروژه، شرکت آهاب، پیمانکار تجهیزات پروژه، کنسرسیوم مپنا – سابیر بین‌الملل و برخی از مسئولان شرکت بهره‌برداری متروی تهران با موفقیت برگزار شد.
    این قطعه از خط 6 متروی تهران به طول 10 کیلومتر  از ایستگاه دولت آباد تا ایستگاه میدان امام‌حسین(ع) امتداد یافته است.
    این تست به وسیله یک دستگاه واگن از قطارهایی که در آینده در این خط مورد استفاده قرار می گیرند همراه با یک دستگاه لوکوموتیو جهت بررسی فاصله لبه سکوهای ایستگاه  با بدنه قطار و واگنها، کنترل گاباری در نقاط مختلف مسیر، صحت نصب ادوات داخل تونل و عدم تداخل آنها با قطار عبوری، ارزیابی کلی کیفیت روسازی و نیز وضعیت حرکت قطارها روی ریل با سرعت معین در قوس‌های مسیر انجام پذیرفت.
    همچنین در این آزمایش مشخص شد تمامی معیارهای مورد بررسی در سطح مطلوب عملکردی انجام شده است و از لحاظ بهره‌برداری مشکلی وجود ندارد.
    گفتنی است فاز اول بهره‌برداری از این خط به طول 10 کیلومتر از دولت‌آباد تا میدان امام‌حسین دارای 90 درصد پیشرفت فیزیکی (سیویل)بوده و مسئولان  شرکت  تلاش دارند تا این بخش تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.
    خط 6 متروی تهران به طول 32 کیلومتر و 27 ایستگاه است که از دولت‌آباد در جنوب شرق تهران آغاز شده و به منطقه کن در شمال غربی تهران خواهد رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی