مدیران خودروعصر اعتبار

توسط جهانگیری انجام شد؛

افتتاح بزرگترین پروژه عمرانی جنوب کشور در شیراز

عصر ساختمان- با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، تقاطع سه سطحی رحمت- امیرکبیر-مطهری، به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی جنوب کشور، در شیراز افتتاح شد.

افتتاح بزرگترین پروژه عمرانی جنوب کشور در شیراز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، شهردار شیراز دوشنبه 21 بهمن در آیین افتتاح تقاطع سه سطحی شهدای کشن که با حضور اسحاق جهانگیری؛ معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، گفت: تقاطع شهدای کشن به طول مجموعاً 5 هزار و 530 متر احداث شده است و مسیر دسترسی به کمربندی، بولوار رحمت، امیرکبیر، مطهری جنوبی و خیابان میثم را برای شهروندان فراهم می‌کند.

    حیدر اسکندرپور با تصریح بر اینکه این طرح شامل 9 رمپ و 72 ستون است و 68 هزار متر مکعب بتن‌ریزی شده است، افزود: برای ساخت این تقاطع 130 میلیارد تومان هزینه شده است.

    وی یادآور شد: تقاطع شهدای کشن که بزرگترین طرح تقاطع سه سطحی جنوب کشور است، جنوب شیراز را به شمال و شرق کلان شهر متصل می‌کند.

    همچنین با حضور اسحاق جهانگیری تقاطع غیر همسطح شهدای انقلاب شیرازبه بهره‌برداری رسید.

    حیدر اسکندپور، شهردار شیراز در حاشیه بهره‌برداری از این پروه نیز گفت: تقاطع غیر همسطح شهدای انقلاب (جوادیه) به طول 6 کیلومتر و با هزینه اجرا و تملک 60 میلیارد تومان در راستای تکمیل بزرگراه کوهسار مهدی عج و رینگ پیرامونی شهر شیراز انجام شده است.

    وی افزود: در پروژه تقاطع غیرهمسطح جوادیه بیش از یک هزار و 468 تن آرماتوربندی، 59 هزار متر مربع آسفالت، 40 هزار و 500 مترمربع قالب بندی، 21 هزار و 800 مترمکعب بتن ریزی و بالغ بر 63 هزار مترمربع عملیات زیرسازی، 157 هزار مترمکعب خاکریزی، 30 هزار مترمکعب پی کنی و خاکبرداری و 281 تن گاردریل انجام شده است.

    اسکندپور ادامه داد: همچنین با احداث این پروژه در حدود 4 هکتار درختکاری به فضای سبز شهری کلانشهر شیراز افزوده شده است.

    به گزارش ایسنا، تقاطع غیر همسطح شهدای انقلاب که در آن آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا به کار رفته است، نقش مهمی در توزیع ترافیک در جاده‌های شمال غربی شیراز به ویژه بزرگراه‌های کمربندی و بلوارهای آیت‌الله محلاتی، دکتر حسابی و صنایع دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو