مدیران خودروعصر اعتبار

تکمیل مسکن مهر استان اردبیل سال آینده جشن گرفته می‌شود

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: از بیش از ۴۱ هزار واحد مسکن مهر هم‌اکنون ۸۱۲ واحد باقی مانده که سال آینده بسته شدن پرونده مسکن مهر در اردبیل جشن گرفته می‌شود.

تکمیل مسکن مهر استان اردبیل سال آینده جشن گرفته می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از تسنیم ، محبوب حیدری عصر امروز در جلسه تشریح آخرین وضعیت طرح‌های مسکن مهر در اردبیل اظهار داشت:  از بیش از 41 هزار واحد مسکن مهر هم‌اکنون 812 واحد باقی مانده که سال آینده بسته شدن پرونده مسکن مهر در اردبیل جشن گرفته می‌شود.

    وی بیان کرد: بر اساس برنامه ابلاغی ساخت 41 هزار و 380 واحد مسکن مهر در استان آغاز شده بود که 45 درصد آنها در دولت تدبیر و امید تکمیل شده است و مهم‌ترین هدف ما این است که بتوانیم پروژه مسکن مهر را در کم‌ترین زمان ممکن به اتمام برسانیم  و مطالبات مردم را در این زمینه برطرف کنیم.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تسهیلات ساخت برای سازندگان واحدهای مسکونی در کلانشهرها به ازای هر واحد 500 میلیون ریال و در سایر شهرها 400 میلیون ریال با نرخ سود 9 درصد در سال جاری برای دوره مشارکت مدنی 2 ساله است و علاوه بر این تسهیلات 700 میلیون ریالی با نرخ سود 18 درصد برای انبوه سازان قابل پرداخت است.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به تسهیلات خرید مسکن اشاره کرد و گفت: این تسهیلات از محل صندوق پس انداز مسکن برای متقاضیان خرید واحد مسکونی در محدوده ها و محلات هدف در شهرهای بزرگ بالای 200 هزار نفر جمعیت به میزان 600 میلیون ریال و سایر شهرها 400 میلیون ریال با نرخ سود 6 درصد با دوره بازپرداخت حداکثر 12 سال است.

    حیدری با اشاره به طرح‌های بازآفرینی شهری گفت: از 10 شهرستان عملیات بازآفرینی چهار شهرستان اجرا شده و در چهار شهرستان دیگر هم مطالعات بازآفرینی شروع شده و امسال 640 میلیارد ریال تسهیلات برای تحرک بخشیدن به اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری و ساخت مسکن به این استان اختصاص یافت.

    وی به فرصت‌های شغلی طرح بازآفرینی شهری اشاره کرد و گفت: سه هزار و 799 فرصت شغلی در راستای اجرای طرح های بازآفرینی در استان به صورت مستقیم ایجاد خواهد شد و این در حالی است که بصورت غیر مستقیم هم پنج هزار و 699 فرصت شغلی به وجود خواهد آمد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار