مدیران خودروعصر اعتبار

تجهیز صد دبستان به سیستم گرمایشی ایمن

عصر ساختمان- مدیرعامل بیمه البرز : با همکاری جمعیت هلال احمر براساس تفاهم نامه همکاری هزینه تجهیز صد دبستان به سیستم گرمایشی ایمن را متقبل شده ایم.

تجهیز صد دبستان به سیستم گرمایشی ایمن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از صدا و سیما، سید رسول تاجدار در نشستی که برای امضای تفاهم نامه خرید تجهیزات گرمایشی برای این مدارس بین بیمه البرز و جمعیت داوطلبان هلال احمر برگزار شد، گفت: براساس مسئولیت اجتماعی که بردوش دستگاه‌های دولتی و خصوصی است بیمه البرز که پیش از این هم بار‌ها در شرایط سخت کشور سعی در بدوش کشیدن بخشی از این مشکلات را داشته، تصمیم گرفته است که هزینه تجهیز و تعمیر سیستم گرمایشی ایمن برای صد مدرسه را تقبل کند.
    وی گفت: در چهار سال گذشته این بیمه با همکاری سازمان بهزیستی از محل عدم چاپ سررسید‌های سال نو با هماهنگی سازمان بهزیستی به استان‌های محروم کمک کرده است و در دوسال اخیر با کمک جمعیت هلال احمر این هزینه را صرف محرومیت زدایی در استان سیستان و بلوچستان و همچنین در این مورد تامین سیستم گرمایشی ایمن برای مدارس کرده است.
    مدیرعامل بیمه البرز افزود: ضمن اینکه بیمه البرز در موارد بسیاری سعی در ادامه فعالیت در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی خود دارد که از این موارد می‌توان به یکی از دستگاه‌ها اشاره کرد که با اینکه حق بیمه این شرکت را پرداخت نکرده بود، اما در زلزله کرمانشاه 63 میلیارد تومان از این بیمه خسارت دریافت کرد چرا که این خسارت قراربود صرف نوسازی بنا‌ها و کمک به زلزله زدگان این استان شود.
    رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر نیز در این نشست پس از امضای تفاهم نامه این سازمان و شرکت بیمه البرز به خبرنگاران گفت: بعد از حادثه‌ای که حدود دو ماه پیش در استان سیستان وبلوچستان اتفاق افتاد و متاسفانه به دلیل ایمن نبودن سیستم گرمایشی مدرسه 4 نفر از محصلان پیش دبستانی فوت شدند این سازمان تصمیم گرفت تا در ایمن سازی سیستم‌های گرمایشی استان سیستان و بلوچستان سهیم باشد.
    محمد نصیری گفت: بعد از این حادثه در جلسه‌ای که با وزیر برگزار شد براساس آمار‌ها و به گفته وزیر آموزش و پرورش با توجه به بودجه‌ای که برای ایمن سازی سیستم گرمایشی در نظر گرفته شده است دو سال و نیم زمان می‌برد تا 6 هزارو 500 کلاس استان سیستان و بلوچستان مجهز به سیستم گرمایشی ایمن شود.
    نصیری افزود: به دلیل زمان بالایی که این تجهیز لازم داشت و با توجه به اینکه دو سال و نیم دیگر محصلان باید با سیستم‌های گرمایشی که ایمنی ندارد در کلاس‌ها حضور پیدا کنند جمعیت هلال احمر برای تجهیز دو هزار کلاس در این استان به سیستم گرمایشی ایمن اعلام آمادگی کرده است.
    وی گفت: در جهت اجرای همین طرح که به طرح ققنوس معروف است با امضای تفاهم نامه‌ای بین جمعیت هلال احمر و شرکت بیمه البرز به مناسبت چهل سالگی انقلاب، تامین و تجهیز سیستم گرمایشی ایمن 40 مدرسه و 100 کلاس توسط بیمه البرز انجام خواهد گرفت.
    وی تاکید کرد: هم اکنون جمعیت هلال احمر موفق به تجهیز 520 کلاس به سیستم گرمایشی ایمن شده است و همکاری دستگاه‌های دولتی و خصوصی همچون این شرکت بیمه تا قبل از پایان سال 97 هزار کلاس در استان سیستان و بلوچستان مجهز به این سیستم گرمایشی خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار