مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران:

موردی از آبگرفتگی مشکل آفرین گزارش نشده است

عصر ساختمان- مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران از پاکسازی کامل انهار و معابر پایتخت پس از بارش اخیر خبر داد و تاکید کرد: تا این لحظه هیچ نوع آبگیری معابر که باعث بروز مشکل اساسی در شهر شود به حوزه خدمات شهری گزارش نشده و با توجه به اینکه بارش‌ها به صورت رگباری و در غرب تهران اتفاق افتاده، مشکل خاصی به وجود نیامده است.

موردی از آبگرفتگی مشکل آفرین گزارش نشده است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایلنا، اصغر عطایی با اشاره به آغاز بارش باران در پایتخت از ساعاتی پیش گفت: از روزهای گذشته به دنبال اجرای طرح استقبال از بهار نزدیک به 30 هزار نفر از عوامل فضای سبز و نیروهای خدمات شهری مشغول پاک‌‌سازی معابر و انهار بوده‌‌اند.

    وی با بیان اینکه طی دو روز گذشته این حضور بیشتر شده است، اظهار داشت: پاکسازی معابر و شست و شوی المان‌ها، مبلمان‌های شهری و معابر طی دو روز گذشته افزایش داشته است، بنابراین شهر در آماده‌‌ترین وضعیت خود در این خصوص به سر می‌‌برد، ضمن اینکه بارش باران شست و شوی شهر را تکمیل کرد.

    مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: تا این لحظه هیچ نوع آبگیری معابر که باعث بروز مشکل اساسی در شهر شود به حوزه خدمات شهری گزارش نشده و با توجه به اینکه بارش‌ها به صورت رگباری و در غرب تهران اتفاق افتاده، مشکل خاصی به وجود نیامده است.

    عطایی با اشاره به اقداماتی که در حوزه خدمات شهری به مناسب آغاز فصل جدید انجام شده است، تصریح کرد: طی روزهای گذشته همه معابر اصلی شهر از تجریش تا راه آهن، میدان آزادی تا خیابان دماوند و... نیروهای خدمات شهری در حال آماده‌‌سازی شهر هستند و رنگ‌‌آمیزی المان‌‌ها و مبلمان شهری از جمله این اقدامات است.

    وی افزود: امسال فصل زمستان چند روزی به عقب شیفت پیدا کرده، سال‌‌های گذشته در این زمان درختان سبز شده بودند و چون امسال این اتفاق نیفتاده عده‌ای فکر می‌‌کنند در حوزه خدمات شهری اقدامی انجام نشده است.

    مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه حوزه خدمات شهری پررنگ‌‌تر از سال‌‌‌های گذشته اقدام کرده است، خاطرنشان کرد: طی سال‌‌‌های گذشته در روزهای پنج‌‌شنبه و جمعه آخر سال با وجود تمهیداتی که وجود داشت مشکلاتی به وجود می‌‌‌آمد، اما امسال با توجه به تمهیدات اندیشیده شده با توجه به باز بودن شبانه‌‌روزی بهشت زهر(س) هیچ مشکلی در مسیرها و عبور و مرور وجود نداشت و شهر در حال آماده شدن برای شهروندان تهرانی و مسافران نوروزی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار