مدیران خودروعصر اعتبار

در ادامه سفر وزیر اقتصاد کشورمان به آذربایجان مورد بررسی قرار گرفت؛

راه آهن رشت – آستارا در چه مرحله‌ای است؟

عصر ساختمان- دژپسند در دیدار با "جاوید قربان اف" رئیس راه آهن جمهوری آذربایجان هم در خصوص تکمیل دالان ریلی شمال – جنوب به ویژه راه آهن قطعه رشت – آستارا و توسعه همکاری‌های ریلی و اهمیت تکمیل دالان ریلی در افزایش حجم مبادلات تجاری به تبادل نظر پرداخت.

راه آهن رشت – آستارا در چه مرحله‌ای است؟
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از شادا، فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان در دیدار با "ایمان کریم اف" وزیر کشاورزی جمهوری آذربایجان در زمینه توسعه کشت فراسرزمینی، همکاری در بخش قرنطینه دام و امنیت غذایی، تبادل تجربه در بخش کشاورزی، عملیاتی کردن اسناد موجود بین دو کشور در بخش کشاورزی و همکاری در زمینه کشت گلخانه‌ای و کشت و صنعت تبادل نظر کرد.

    وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان همچنین عصر امروز با "المان رستم اف" رئیس کل بانک مرکزی جمهوری آذربایجان به بررسی همکاری‌های بانکی، بیمه ای، مالی و زمینه‌های تسهیل امورات بانکی بین دو کشور پرداخت.

    دژپسند در دیدار با "جاوید قربان اف" رئیس راه آهن جمهوری آذربایجان هم در خصوص تکمیل دالان ریلی شمال – جنوب به ویژه راه آهن قطعه رشت – آستارا و توسعه همکاری‌های ریلی و اهمیت تکمیل دالان ریلی در افزایش حجم مبادلات تجاری به تبادل نظر پرداخت.

    وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان که برای شرکت در کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان صبح امروز وارد باکو شده است، فردا نیز ضمن حضور در مراسم امضای اسناد و تفاهمنامه‌های این اجلاس، با دیگر مقامات جمهوری آذربایجان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی