مدیران خودروعصر اعتبار

قائم مقام بنیاد مسکن:

‌بازسازی مناطق سیل‌زده یک ساله به اتمام می‌رسد

عصر ساختمان- ‌قائم مقام بنیاد مسکن گفت: بازسازی مناطق سیل‌زده شروع شده و امیدواریم در کمتر از یک سال عملیات بازسازی در این مناطق به اتمام برسد.

‌بازسازی مناطق سیل‌زده یک ساله به اتمام می‌رسد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، هادی درفشی در حاشیه تشییع پیکر دو شهید جهادگر بنیاد مسکن در اردبیل در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از چند روز پیش عملیات بازسازی واحدهای خسارت دیده از سیل در استان‌های گلستان و مازندران شروع شده و ما این عملیات را در لرستان و خوزستان نیز ادامه خواهیم داد.


    وی با بیان اینکه در یک ماه گذشته بسیاری از استان‌های کشور درگیر سیل و امدادرسانی به آسیب‌دیدگان بودند، خاطرنشان کرد: با فروکش کردن سیل در برخی از مناطق به ویژه لرستان و خوزستان استان‌های معین عملیات بازسازی را آغاز کردند و هم برای استان لرستان و هم خوزستان هر کدام 5 استان معین در این عملیات بازسازی کمک‌کار خواهد بود.


    قائم مقام بنیاد مسکن افزود: در مرحله اول ما درصدد برآورد کامل از تخریب‌ها و خسارت وارده هستیم که با احصای مجموع این خسارات و تخریب‌ها پرداخت وام‌های بلاعوض و کم‌بهره به روستاییان و ساکنان مناطق شهری آغاز خواهد شد.


    درفشی بیان کرد: در مناطق روستایی در کنار پرداخت 40 میلیون تومان وام 10 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت خواهد شد که این رقم در مناطق شهری 12 میلیون تومان بلاعوض خواهد بود.


    وی از پرداخت منابع کمک معیشتی به مردم سیل‌زده استان‌های حادثه‌دیده خبر داد و گفت: مردم استان اردبیل کمک‌های خوبی را به سیل‌زدگان داشتند به طوری که نیروهای بنیاد مسکن این استان از همان روزهای نخست سیل گلستان، لرستان و خوزستان در این مناطق در حال امدادرسانی هستند.


    معاون پشتیبانی بنیاد مسکن با تسلیت درگذشت دو نفر از جهادگران عرصه خدمت به مردم در مناطق سیل‌زده تصریح کرد: امیدواریم خداوند متعال روح این دو جوان خدمتگزار در مسیر آرامش مردم را به علو درجات برساند.


    درفشی ادامه داد: صدها نفر از نیروهای بنیاد مسکن هم اکنون در مناطق سیل‌زده مشغول امدادرسانی هستند که تا پایان عملیات بازسازی در این مناطق با نجابت کامل در خدمت مردم خواهند بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو