مدیران خودروعصر اعتبار

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران:

ابهام درباره افتتاح ساختمان جدید پلاسکو تا سال ۱۴۰۰

عصر ساختمان- عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: بهره برداری از پروژه ساختمان جدید پلاسکو تا سال ۱۴۰۰ منوط به رفع حواشی مدیریتی و فنی است، در شرایط کنونی تمام برنامه ها بر روی کاغذ باقی مانده و این طرح حالت اجرایی به خود نگرفته است.

ابهام درباره افتتاح ساختمان جدید پلاسکو تا سال ۱۴۰۰
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت ، علیم یارمحمدی عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس  با اشاره به روند عملیات اجرایی ساختمان جدید پلاسکو، گفت: این پروژه در چند سال اخیر پیشرفت چندانی نداشته و مسئولان بارها وعده ساخت و بهره برداری از این پروژه را داده اند، اما متأسفانه به دلایل مختلف عملیات اجرایی آن به تعویق افتاده است.

    بروز اختلافات فنی و کارشناسی در اجرای پروژه ساختمان جدید پلاسکو

    نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دستگاه های متولی اجرای طرح ساختمان جدید پلاسکو درگیر برخی اختلاف نظرهای کارشناسی و مدیریتی شده اند که این مسئله موجب توقف یا اجرای آهسته پروژه شد.

    بعد از وقوع حادثه پلاسکو، بنیاد مستضعفان به سرعت به موضوع ورود کرد و تلاش خود را برای اجرای پروژه ساختمان جدید انجام داد، اما در ماههای اخیر برخی مباحث فنی میان بنیاد، شهرداری و میراث فرهنگی وجود داشت که این مسئله بر روند اجرای پروژه اثر گذاشت

    یارمحمدی افزود: بعد از وقوع حادثه پلاسکو، بنیاد مستضعفان به سرعت به موضوع ورود کرد و تلاش خود را برای اجرای پروژه ساختمان جدید انجام داد، اما در ماههای اخیر برخی مباحث فنی میان بنیاد، شهرداری و میراث فرهنگی وجود داشت که این مسئله بر روند اجرای پروژه اثر گذاشت.

    مدیریت اجرای پروژه پلاسکو خوب و قابل قبول نیست

    وی ادامه داد: در سال های گذشته مدیریت خوب و قابل قبولی برای اجرای پروژه ساختمان جدید پلاسکو صورت نگرفته است، هر چند که اعضای کمیسیون عمران مجلس بارها با برگزاری جلساتی، مدیران و متولیان اجرای این پروژه را به سمت تسریع در عملیات ترغیب کردند، اما در نهایت طرح مذکور با تاخیر در حال اجرا است.

    مدیریت واحد لازمه تسریع در اجرای پروژه ساختمان جدید پلاسکو

    این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: به نظر من برای سرعت بخشیدن به پروژه ساختمان جدید پلاسکو باید یک مدیریت واحد امور را در دست گیرد تا برنامه ریزی صورت گرفته در بازه زمانی مربوطه محقق شود.

    بهره برداری از پروژه ساختمان جدید پلاسکو تا سال 1400 منوط به رفع حواشی مدیریتی و فنی است

    عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: بهره برداری از پروژه ساختمان جدید پلاسکو تا سال 1400 منوط به رفع حواشی مدیریتی و فنی است، در شرایط کنونی تمام برنامه ها بر روی کاغذ باقی مانده و این موضوع حالت اجرایی به خود نگرفته است./

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار