مدیران خودروعصر اعتبار

عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس:

پروژه‌های مسکن‌سازی وزارت راه تنها بر روی کاغذ؛ برنامه‌ها هر چه سریع‌تر عملیاتی شود

عصر ساختمان- عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط کنونی دولت و وزارت راه و شهرسازی برنامه ریزی گسترده ای را برای تولید مسکن در کشور انجام داده، اما این برنامه ها هنوز عملیاتی نشده و بر روی کاغذ باقی مانده است.

پروژه‌های مسکن‌سازی وزارت راه تنها بر روی کاغذ؛ برنامه‌ها هر چه سریع‌تر عملیاتی شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت، علیم یارمحمدی عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس با اشاره به رویکرد مسکن سازی وزارت راه و شهرسازی در دو سال آینده، گفت: وزارت راه و شهرسازی در حوزه تولید مسکن برنامه ریزی کلانی دارد که تولید 100 هزار واحد مسکونی توسط وزارت دفاع، تولید 400 هزار واحد توسط وزارت راه و بازآفرینی شهری بخشی از برنامه های پیش روی وزارتخانه است.

    مطالعات آمایشی وزارت راه برای تولید انبوه مسکن در استان ها

    نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی برای تولید انبوه مسکن در استان ها مطالعات آمایشی را صورت داده تا شهرستان ها بر اساس جمعیت نیازسنجی شوند.

    افزایش 60 درصدی تسهیلات ساخت و ساز

    وزارت راه و شهرسازی برای تشویق انبوه سازان به تولید مسکن مشوق های جدیدی را در نظر گرفته که افزایش 60 درصدی تسهیلات ساخت و ساز بخشی از این سیاست محسوب می شود
    وی گفت: وزارت راه و شهرسازی برای تشویق انبوه سازان به تولید مسکن مشوق های جدیدی را در نظر گرفته که افزایش 60 درصدی تسهیلات ساخت و ساز بخشی از این سیاست محسوب می شود.

    مردم نسبت به وضعیت بازار مسکن معترض هستند

    یارمحمدی ادامه داد: در شرایط کنونی مردم نسبت به وضعیت بازار مسکن معترض بوده و معتقدند که دولت بر اساس اصول قانون اساسی مکلف به تولید گسترده مسکن برای رفع نیاز مردم است.

    این نماینده مردم در مجلس دهم، با انتقاد از عملکرد نامطلوب دولت ها در ادوار مختلف در حوزه تولید مسکن، گفت: متأسفانه در حوزه تولید مسکن یک رویکرد نظام مند و برنامه ریزی شده در سطح کلان وجود ندارد و دولت ها بر اساس سلیقه و سیاست ها خود اقدام می کنند، این مسئله موجب می شود که یک دولت  اقدام به تولید انبوه مسکن کند و دولت دیگر در این حوزه اقدامی مناسب صورت ندهد.

    عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: در شرایط کنونی دولت و وزارت راه و شهرسازی برنامه ریزی گسترده ای را برای تولید مسکن در کشور انجام داده، اما این برنامه ها هنوز عملیاتی نشده و بر روی کاغذ باقی مانده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو