مدیران خودروعصر اعتبار

عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

تعلل چندین ساله دولت در حوزه تولید مسکن مشکلات فعلی را بوجود آورده است

عصر ساختمان- عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: چنانچه دولت به طور جد در حوزه تامین مسکن اقشار نیازمند جامعه و کارمندان ورود پیدا نکند این روند در حوزه تولید مسکن به همین شکل ادامه پیدا خواهد کرد.

تعلل چندین ساله دولت در حوزه تولید مسکن مشکلات فعلی را بوجود آورده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، صدیف بدری؛ عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص تعیین تکلیف طرح های جامع مسکن با اشاره به اینکه وزیر راه  شهرسازی اقدامات خوبی در حوزه مسکن برای نیروهای مسلح و تکمیل مسکن مهر شروع کرده اند افزود: برنامه ایشان این است که تا پایان امسال 400 هزار واحد مسکونی در کشور توسط بنیاد مسکن، وزارت راه و شهرسازی و شرکت شهرهای جدید ساخته شود.

    اقدامات دولت در حوزه مسکن کافی نیست

    وی اقدامات وزارت راه و شهرسازی در حوزه مسکن را ناکافی دانست و افزود:  سه شنبه این هفته نیز پروژه ای در تهرانسر توسط رییس جمهور کلنگ زنی می شود که متاسفانه این اقدامات به دلیل تعلل 6-5 ساله دولت در حوزه مسکن کافی نخواهد بود و دولت بایستی برای برون رفت از مشکلات این حوزه، اقدامات جدی تری انجام دهد.
    استفاده از زمین های دولتی که در داخل محدوده شهری قرار دارد می‌تواند یکی از راه های موثر در تولید و کاهش قیمت مسکن باشد.

    بدری تصریح کرد: استفاده از زمین های دولتی که در داخل محدوده شهری قرار دارد می تواند یکی از راه های موثر در تولید و کاهش قیمت مسکن باشد، از طرفی دولت می تواند زمین های رایگان و یا با اقساط بلند مدت 99 ساله و یا تسهیلات کم بهره برای ساخت و ساز  را در اختیار مردم قرار دهد.

    ورود جدی دولت به حوزه مسکن الزامی است

    عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: چنانچه دولت خود به طور جد در حوزه تامین مسکن اقشار نیازمند جامعه و کارمندان ورود پیدا نکند این روند در حوزه تولید مسکن به همین شکل ادامه پیدا خواهد کرد.

    وی با بیان اینکه اقدامات وزارت راه و شهرسازی امیدوارکننده است افزود: دولت اگر همت کند به راحتی می تواند قبل از اتمام دوره ریاست جمهوری این طرح ها را به اتمام برساند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار