مدیران خودروعصر اعتبار

فاز نخست بزرگراه شهید نجفی رستگار فردا افتتاح می‌شود

تملک املاک باقی مانده برای اتمام این بزرگراه

عصر ساختمان- شهردار منطقه ۱۵ در حاشیه بازدید از پروژه رستگاری مقدم در محله مشیریه، گفت: بزودی بخشی از این بزرگراه حدفاصل بزرگراه آزادگان تا محله مشیریه به صورت رفت و برگشت افتتاح می‌شود.

فاز نخست بزرگراه شهید نجفی رستگار فردا افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از  فارس، روز گذشته علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران به همراه وحیدرضا محمدی شهردار منطقه 15 و صدیف شهردار ناحیه 4 منطقه از پروژه‌های سطح محله مشیریه بازدید کردند که یکی از پروژه‌های مهم این محله و منطقه مربوط به بزرگراه شهید نجفی رستگار می‌شود.

    محمدی شهردار منطقه 15 در بازدید از بخشی از این پروژه گفت: حدفاصل بزرگراه آزادگان تا محله مشیریه به صورت رفت و برگشت در دو باند تندرو و کندرو آماده بهره‌برداری است که با این افتتاح دسترسی اهالی محله مشیریه به بزرگراه آزادگان به صورت رفت و برگشت تسهیل می‌شود.

    شهردار منطقه 15 بیان داشت: فاز نخست رینگ ترافیکی جنوب شرق تهران با آماده‌سازی بخش شمالی بزرگراه شهید نجفی رستگار آماد‌ه بهره‌برداری است.

    وی یادآور شد: در ضلع جنوب بزرگراه پل خیابان شهید مزینانی احداث شده است که فردا به بهره‌برداری می‌رسد و یکسری تملک املاک باقی مانده است که در ضلع جنوب بزرگراه و در محله مشیریه است که بزودی این تملک‌ها نیز انجام خواهد شد.

    محمدی با بیان اینکه تخصیص اعتبار و نقدینگی این پروژه انجام شده است، گفت: امسال 52 پلاک برنامه‌ریزی شده بود که تاکنون 41 پلاک توافق خرید انجام شده و 11 پلاک دیگر در مرحله نهایی است.

    وی بیان داشت: برای این پروژه تاکنون 76 ملک به وسعت 28 هزار متر مربع خریداری و در اختیار پروژه قرار گرفته است.

    وی تاکید کرد: با تکمیل بزرگراه نجفی رستگار و اتصال آن به بزرگراه آزادگان بار ترافیکی میدان بسیج کاهش می‌یابد و این بزرگراه یک پروژه ملی است که با بهره‌برداری رینگ ترافیکی جنوب شهر تهران تکمیل می‌شود.

    در حاشیه این بازدید نیز علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران، گفت: منطقه 15 پتانسیل‌های زیادی برای مدیریت شهری دارد که می‌توان از فضاهای مختلف آن استفاده کرد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار