مدیران خودروعصر اعتبار

ثبت‌نام مسکن ملی فردا در ایلام آغاز می‎شود

عصر ساختمان- نخستین مرحله از ثبت‌نام طرح مسکن ملی در ایلام از ساعت ۱۰ صبح فردا سه شنبه ۱۹ آذر آغاز می شود.

ثبت‌نام مسکن ملی فردا در ایلام آغاز می‎شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، همزمان با ثبت نام طرح ملی مسکن ایلام، ثبت‌نام مسکن ملی در استان‌های یزد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان و کرمانشاه نیز آغاز شده و در ساعت 24 روز امروز دوشنبه مورخ 18 آذر به پایان می‌رسد.

    مدیرکل راه و شهرسازی ایلام در این خصوص گفت: از ابتدای تصویب طرح، مقدمات اجرای آن از جمله تعیین زمین و مجوزهای مربوطه در دستور کار قرار گرفت که حاصل آن برنامه ریزی و آمادگی برای احداث این تعداد واحد مسکن ملی در استان است.

    علی اصغر کاظمی یادآور شد: برنامه ریزی لازم برای احداث پنج هزار و 492 واحد طرح مسکن ملی در این استان انجام شده است که از این تعداد 2 هزار و 538 واحد از محل بازآفرینی شهری، یک هزار و 673 واحد از منابع سازمان ملی زمین و مسکن و یک هزار و 281 واحد نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث می شود.

    وی از جمله شرایط متقاضیان برای ثبت نام مسکن ملی را تأهل، سابقه سکونت در شهر مورد تقاضای مسکن ملی، عدم استفاده از امکانات و تسهیلات دولتی برای خرید مسکن و شرایط دریافت تسهیلات اعم از اعتبارسنجی و ... عنوان کرد.

    کاظمی احداث واحدهای مسکن ملی در بافت های فرسوده شهری و دسترسی به امکانات زیربنایی از جمله خطوط انتقال آب، برق، گاز، فاضلاب، مخابرات، مدرسه و مسجد در این فضاها را از مزایای این طرح نسبت به طرح های قبلی برشمرد.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام ادامه داد: به هر یک از واحدهای مسکونی این طرح بین 75 تا 100 میلیون تومان تسهیلات 12 ساله با سود 18 درصد تعلق گرفته و زمین این واحدها نیز امسال قیمت گذاری می‌شود و پس از گذشت 2 سال، در اقساط 36 ماهه از متقاضیان دریافت می‌شود.

    بیش از 900 هکتار از محدوده قانونی استان ایلام را بافت های فرسوده و 230 هکتار را نیز سکونتگاه های غیر رسمی تشکیل می دهد که این میزان در مجموع 30 درصد محدوده شهری این استان را شامل می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار