مدیران خودروعصر اعتبار

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس عنوان کرد:

مصوبه اخذ مالیات از خودرو و مساکن لوکس گامی موثر برای کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی

عصر ساختمان- حسینی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس قطعا فتح بابی برای افزایش درآمدهای مالیاتی دولت خواهد بود و این رویکرد، شاخص های بسیار خوب و دقیق تری را برای ممیزین مالیاتی مهیا می کند تا آن ها بتوانند اقدام به اخذ مالیات کنند.

مصوبه اخذ مالیات از خودرو و مساکن لوکس گامی موثر برای کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از خانه ملت، محمد حسینی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 99 برای دریافت مالیات از مساکن با ارزش بالای 10 میلیارد تومان و خودروها با ارزش بالای یک میلیارد تومان، گفت: در لایحه بودجه سال 99 تقدیمی دولت، نه پایه مالیاتی تغییر کرده و نه مالیات جدیدی اضافه شده بود، بلکه دولت تنها به دنبال مقابله با فرارهای مالیاتی بود.

    نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز ظرفیت های مالیاتی بیش از عملکرد کنونی دستگاه ها موجود است، گفت: دولت می بایست از این ظرفیت ها برای افزایش درآمد مالیاتی و کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی استفاده کند.

    در راستای اخذ مالیات های جدید و افزایش پایه مالیاتی در سال آینده، اعضای کمیسیون تلفیق اقدام به تصویب مصوبه ای برای اخذ مالیات از خودروها و مساکن لوکس کردند
    وی ادامه داد: در راستای اخذ مالیات های جدید و افزایش پایه مالیاتی در سال آینده، اعضای کمیسیون تلفیق اقدام به تصویب مصوبه ای برای اخذ مالیات از خودروها و مساکن لوکس کردند.

    حسینی گفت: مصوبه کمیسیون تلفیق مجلس قطعا فتح بابی برای افزایش درآمدهای مالیاتی دولت خواهد بود و این رویکرد، شاخص های بسیار خوب و دقیق تری را برای ممیزین مالیاتی مهیا می کند تا آن ها بتوانند اقدام به اخذ مالیات کنند.

    این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: مصوبه کمیسیون تلفیق جهت اخذ مالیات از خودروها و مساکن لوکس در راستای افزایش درآمدهای واقعی مالیاتی و کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی برای نخستین بار، مثبت است، اما ابعاد این مصوبه باید در قالب چارچوب ها و آیین نامه های مرتبط دیده شود.

    وی با اشاره به پیشنهاد برخی کارشناسان برای کاهش پایه مالیاتی تعیین شده برای اخذ مالیات از خودروها و مساکن لوکس، گفت: مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق مجلس در راستای ایجاد فضای جدید برای تولید درآمدهای جدید مالیاتی صورت گرفته، حال سازمان امور مالیاتی در زمان تدوین آیین نامه های مذکور می تواند مقررات را بهبود ببخشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار