مدیران خودروعصر اعتبار

۳ سبک تاثیرگذار دکوراسیون برای سال ۲۰۲۰!

عصر ساختمان- هرسال با ترندی جدید آغاز می گردد که این تغییرات قطعا در دکوراسیون و طراحی داخلی، انتخاب رنگ ها و سبک های دکوراسیون نیز بی تاثیر نیست سال ۲۰۲۰ هم از این قاعده مستثنی نبوده است.

۳ سبک تاثیرگذار دکوراسیون برای سال ۲۰۲۰!
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از دکوبوم، اگر از این تغییرات و سبک های آوانگارد هنوز بی اطلاعید در ادامه با سه مورد از سبکهای تأثیرگذار  امسال همراه باشید….

    1-ترند 2020 –  Japandi – دکوری با الهام از سبک آسیایی
    دکور جاپندی یکی از بزرگترین ترندهای سال 2020 است در این سبک مدرنیته و سادگی سبک دکوراسیون نوردیک با ظرافت و تزئینات سبک ژاپنی در هم آمیخته این روند طراحی ترکیبی در درجه اول دارای مبلمان ساده ، کاربردی و مینیمال با پیچیدگی های کم نظیر و معمول در دکور ژاپنی است که همراه با سادگی طراحی سبک نوردیک ، احساس گرمی را منتقل کرده و جایی است که چوب و رنگهای خنثی حاکم است. فراموش نکنید در این سبک عناصری مانند سرامیک یا قطعات دست ساز جایی ندارند.

    2-ترند 2020 – خانه های هوشمند
    نیازی به گفتن نیست ، فناوری بخشی ذاتی از زندگی روزمره جوامع امروز است. در نتیجه ، خانه ها از گذشته هوشمندتر شده اند و این توانایی را دارند که بسیاری از نیازهای اساسی کاربران را پاسخگو باشند خانه های هوشمند با تکنولوژی بالا از مهمترین ترندهای امسال برای طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می شوند.

    از لامپهایی با بلندگوهای یکپارچه گرفته تا میزهایی با درگاههای شارژ ، همه چیز برای آسانتر کردن زندگی انسان طراحی شده اند.

    این ترند مربوط به دکوراسیونی آینده نگرانه یا تبدیل خانه ها به محیط های سرد و کنترل شده توسط ماشین ها نیست بلکه در مورد فناوری پیشرفته است که زندگی روزمره را آسان تر کرده و به ما در صرفه جویی در وقت و هزینه کمک می کنند.

     3-ترند 2020 -دکور طبیعی

    در طول چند سال گذشته ، کاربران  و طراحان داخلی علاقه زیادی به متریال های طبیعی موجود در طبیعت از قبیل چوب، الیاف گیاهی و سنگ پیدا کرده اند این رویکرد به این معنی است که انسان ها در جستجوی متریال های پایدار تر به روشهای مختلف کاهش زباله های پلاستیکی در خانه و داشتن دکوراسیونی طبیعی متناسب با محیط زیست فکر میکنند.

    باور کنید یا نه ، پر کردن خانه با رایحه های تازه و طبیعی فواید زیادی برای سلامتی روحی و جسمی دارد. ترند طبیعی شما را به عشق ، احترام و قدردانی از محیط  زیست تشویق می کند. بعلاوه ، روش های بسیاری برای ادغام آن در خانه وجود دارد.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو