مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن:

مردم تعرض به زمین‌های دولتی را به یگان حفاظت گزارش دهند

عصر ساختمان-مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از هموطنان خواست تا تعرض زمین خواران به اراضی دولتی را در تماس با شماره ۱۶۵۶ گزارش کنند.

مردم تعرض به زمین‌های دولتی را به یگان حفاظت گزارش دهند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست «رونمایی از سامانه ارتباط مردمی با یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن؛ 1656» از هموطنان خواست تا هر نوع تصرف و تعرض زمین خواران به اراضی دولتی را در تماس با شماره 1656 گزارش کنند.

    نبیان افزود: ارتباط مردمی پرسنل یگان حفاظت از طریق شماره 1656 تضمین تسریع و کاهش مضاعف زمین خواری در کشور خواهد بود.

    معاون وزیر راه و شهرسازی با توجه به اینکه ایام نوروز زمانی است که زمین خواران و متصرفان از فرصت استفاده می‌کنند و معمولا در این روز‌ها تصرف اراضی دولتی به حداکثر می‌رسد، اظهار داشت: به تمامی فرماندهان یگان حفاظت در استان‌ها ابلاغ کرده‌ایم تا در این ایام حفاظت از زمین‌های دولتی را به حداکثر برسانند.

    او همچنین از رونمایی لباس فرم متحدالشکل پرسنل یگان حفاظت در سراسر کشور خبر داد و گفت: علاوه بر ایجاد لباس فرم، مقرر شده تا پرسنل یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن پس از گذراندن دوره‌های آموزشی لازم به عنوان ضابط قضایی شناخته شوند.

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به ابلاغ منشور اخلاقی کارکنان یگان حفاظت این سازمان افزود: این منشور اخلاقی، راهبرد‌های کلی است که فرماندهان و پرسنل محترم یگان حفاظت در استان‌ها باید به آن عمل نمایند.

    نبیان اجرای طرح راستی آزمایی و شناسایی متصرفان را نیز از مأموریت‌های مهم یگان حفاظت در سال 99 برشمرد و اضافه کرد: تاکنون 17 هزار و 512 متصرف به اراضی دولتی در کشور شناسایی شده‌اند و امیدواریم در سال جدید هم بتوانیم این وظیفه مهم را با سرعتی بیش از گذشته پی بگیریم.

    معاون وزیر راه و شهرسازی پیشگیری از تعرض به اراضی دولتی را مهمترین وظیفه یگان حفاظت عنوان کرد و گفت: امیدواریم با همکاری دوسویه مردم و یگان حفاظت بتوانیم دست زمین خواران را از اراضی دولتی کوتاه کنیم.

    گفتنی است، در این نشست مراسم تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت استان البرز نیز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و همچنین فرمانده یگان حفاظت استان آذربایجان غربی به نمایندگی از یگان‌های حفاظت سراسر کشور گزارشی از روند اقدامات یگان ارائه کرد و مقرر شد کمیته‌ای در سازمان ملی زمین و مسکن به صورت ویژه نسبت به ارزیابی عملکرد و افزایش سطح کارایی یگان حفاظت در صیانت از حقوق دولتی اقدام کند.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار