مدیران خودروعصر اعتبار

جلوگیری از ورود برخی مستاجران کرونایی به خانه هایشان!

عصر ساختمان- مدیر گروه بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه متاسفانه در خراسان جنوبی نقاتگاهی برای بیماران کرونایی وجود ندارد، گفت: از مسئولان درخواست داریم فکری برای ایجاد نقاهتگاه برای بیماران مبتلا به کرونا داشته باشند.

جلوگیری از ورود برخی مستاجران کرونایی به خانه هایشان!
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، مسعود ضیایی اظهار کرد: بسیاری از افراد که به بیماری کرونا مبتلا می‌شوند، پس از ترخیص از بیمارستان، مکانی برای رفتن ندارند. بسیاری از افراد هستند که مستاجر بوده و پس از ترخیص، صاحبخانه از ورود آنان به خانه جلوگیری می‌کند.

    رییس بخش عفونی بیمارستان ولی عصر(عج) بیرجند بیان کرد: سربازان و زندانیان نیز جزء این گروه بوده و مکانی برای گذران دوران قرنطینه خود ندارند.

    ضیایی ادامه داد: سربازانی که از شهرهای دیگر کشور در این استان مشغول گذران دوران خدمت خود هستند، پس از ترخیص، مکانی برای گذران دوران قرنطینه خود ندارند و از طرفی امکان اینکه به شهر خود بازگردند نیز نیست.

    وی با بیان اینکه متاسفانه در استان نقاتگاهی برای بیماران کرونایی وجود ندارد، تصریح کرد: از مسئولان درخواست داریم فکری برای ایجاد نقاهتگاه برای بیماران مبتلا به کرونا داشته باشند.

    مدیر گروه بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: بسیاری از نهادها برای در اختیار گذاشتن مکان اعلام آمادگی کرده‌اند، اما این فضا نیاز به مراقبت و حضور پزشک و پرستار دارد.

    ضیایی با بیان اینکه این امر هزینه هنگفتی لازم دارد که همت تمام ارگان‌ها را می‌طلبد، افزود: باید بدانیم بیماری کرونا تنها مختص به دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت نیست؛ بلکه این مسئله برای تمام کشور است.

    وی یادآور شد: از هم استانی‌ها تقاضا می‌کنم هر چه بیشتر از خود مراقبت کنند، در اماکن عمومی حتما ماسک بزنند، ضد عفونی و شستشوی دست فراموش نشود و از اقداماتی که باعث افزایش موارد ابتلا به بیماری شده مانند شرکت در مجالس عزا و عروسی، دورهمی‌ها، مسافرت، و مهم‌تر از همه جدی نگرفتن بیماری و عدم رعایت نکات پیشگیری پرهیز شود تا همکاران ما فضا و انرژی کافی برای ارائه خدمات خوب به هم استانی‌ها داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی