مدیران خودروعصر اعتبار

پیشرفت ۳۳ درصدی مجتمع مسکونی بنفشه

عصر ساختمان- مجمتع مسکونی بنفشه اندیشه که در فاز ۴ این شهر واقع شده، با پیشرفت فیزیکی بیش از ۳۳ درصدی در حال ساخت است.

پیشرفت ۳۳ درصدی مجتمع مسکونی بنفشه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از هیبنا، گروه سرمایه گذاری مسکن از شرکت های تابع بانک به عنوان بازوی اجرایی در حوزه ساخت و ساز فعالیت می کند. این گروه که در راستای سیاست وزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن ساخت مسکن ویژه اقشار متوسط جامعه را در دستور کار دارد، در پروژه های ملی از جمله نوسازی و بهسازی بافت فرسوده و طرح اقدام ملی مشارکت کرده است.

    مجتمع مسکونی شار در شیراز و مجتمع مسکونی بنفشه اندیشه از جمله پروژه های شاخص گروه سرمایه گذاری مسکن هستند.

    پروژه شار با مشارکت شرکت عمران شهر صدرا در شیراز در قالب طرح اقدام ملی تعریف شده است. این پروژه پیرو تفاهم‌نامه‌ای که گروه با شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید منعقد کرد، در یکی از مناطق مطلوب سکونتی شهر جدید صدرا تعریف شده است. طراحی منحصر به فرد و ساخت با کیفیت، باعث خواهد شد در آینده‌ای نزدیک، این پروژه به یکی از بهترین مجتمع‌های مسکونی این شهر تبدیل شود. از ویژ‌گی‌های قابل اشاره این پروژه می‌توان به محوطه وسیع، ساختمان هیأت‌ مدیره و طراحی مدرن و به‌روز اشاره کرد.

    این پروژه 525 واحدی در یازده طبقه و در زمینی به مساحت 23 هزار و 312 متر مربع با کاربری های مسکونی و تجاری در حال ساخت است. زیربنای این پروژه نیز 91 هزار و 735 مترمربع است.

    پیشرفت 33 درصدی مجتمع بنفشه اندیشه

    مجتمع مسکونی بنفشه دو نیز در مجاورت مجتمع بنفشه یک در فاز 4 شهر جدید اندیشه و در قطعه زمینی متعلق به شرکت تعریف شده است. این مجتمع با بهره‌گیری از طراحی نوین و به‌روز می‌تواند تبدیل به یکی از بهترین مجتمع‌های مسکونی شهر جدید اندیشه شود. مجتمع دارای محوطه با فضای سبز وسیع، پارکینگ ویژه میهمانان، ساختمان هیأت‌ مدیره و نگهبانی، سیستم برق اضطراری و سیستم‌های اعلام و اطفای حریق در کنار موقعیت عالی که دسترسی به بزرگ‌راه‌های تهران – کرج و جاده شهریار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌سازد، یکی از مجتمع‌های مسکونی شاخص‌ شهر جدید اندیشه است.

    مجتمع مسکونی بنفشه دو دارای 170 واحد مسکونی، در 6 طبقه و در زمینی به مساحت 15 هزار و 751 متر مربع در حال ساخت است.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار