مدیران خودروعصر اعتبار

قیمت مسکن در منطقه ۳ تهران/ آپارتمان نوساز چند؟

عصر ساختمان- قیمت مسکن در منطقه سه تهران برای واحدهای نوساز از متری ۴۵میلیون تومان شروع شده و به متری ٧۵میلیون تومان هم می‌رسد.

قیمت مسکن در منطقه ۳ تهران/ آپارتمان نوساز چند؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از اقتصادآنلاین، منطقه سه شهرداری در بخش شمال شرق تهران قرار دارد. قیمت مسکن در این منطقه در سطح بالایی قرار داشته ولی بین محله‌های مختلف آن اختلاف قیمت چندانی در حوزه مسکن وجود ندارد. قیمت واحدهای نوساز این منطقه از متری 4۰میلیون تومان شروع شده و تا ٧5میلیون تومان در هر متر مربع می‌رسد.

    اختیاریه، امانیه، زرگنده، دروس، قلهک، ونک و... از محله‌های معروف و محبوب در این منطقه است. محله‌های منطقه ٣ از لحاظ دسترسی دارای وضعیت مناسبی است. همچنین واحدهایی که در این منطقه عرضه می‌شود، غالبا در متراژ بالای ١۰۰متر است.

    قیمت مسکن در اختیاریه
    اختیاریه یکی از محله‌های منطقه سه است و به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود. قیمت مسکن در این محله بین 5۰ تا 65 میلیون تومان در هر متر مربع برای واحدهای نوساز متغیر است که در کمتر از یک ماه افزایش قیمتی ده میلیون تومانی داشته است. دیباجی، کاوه و... از خیابان های مهم در اختیاریه است. یک واحد ٨٨متری در دیباجی جنوبی متری 55میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

    قیمت مسکن در امانیه
    قیمت مسکن در امانیه از متری 5۰میلیون تومان شروع می‌شود و تا متری ٧۰میلیون تومان هم می‌رسد. البته این رقم برای واحدهای نوساز بوده و واحدهای قدیمی‌تر ارزان‌تر است. یک واحد ١45متری و نوساز در جردن شمالی متری 5١میلیون تومان و واحد نوساز دیگری در همین محدوده متری 56میلیون تومان قیمت گذاشته شده است.

    قیمت مسکن در دروس
    دروس یکی از محله‌های قدیمی تهران است که اصول شهرسازی به درستی در آن رعایت شده و آن را به یکی از محله‌های گران قیمت در حوزه مسکن تبدیل کرده است. به گفته کارشناسان مشاور املاکی که در این محله فعالیت دارند، قیمت مسکن در این محله از متری 6۰میلیون تومان برای واحدهای نوساز شروع شده و تا متری ٧۰میلیون تومان می‌رسد. آپارتمان‌ها در این محله غالبا لوکس است و این موضوع نیز باعث گران بودن مسکن در این محله شده است.

    خیابان هدایت و پاسارگارد و... از خیابان‌های معروف و شناخته‌شده در این محله به شمار می‌رود. یک واحد آپارتمان نوساز و ٩6متری در طبقه سوم یک ساختمان که دارای امکاناتی نظیر سالن اجتماعات، استخر، دو پارکینگ و... است متری 64میلیون قیمت دارد.

    قیمت مسکن در قلهک
    قلهک، محله ای در شمال شهر تهران و منطقه سه است. این محله از لحاظ دسترسی وضعیت خوبی دارد. قیمت مسکن در این محله همانند سایر محله‌های منطقه سه در سطح بالایی است. به گفته یک کارشناس مشاور املاک در قلهک، قیمت مسکن این محله بین 55 تا 6۰میلیون تومان در هر متر مربع متغیر است. خیابان‌های فکوریان، مشکانی، وارسته و... از جمله خیایان های مهم در قلهک است. مالک یک واحد آپارتمان ٧5متری و نوساز  در وارسته، قیمت واحد را متری 55میلیون تومان اعلام کرده است.

    قیمت مسکن در ونک
    ونک یکی دیگر از محله‌های منطقه سه است. قیمت مسکن در ونک از متری 45میلیون تومان برای واحدهای نوساز شروع شده و تا متری ٧5میلیون تومان می‌رسد. شیخ بهایی، سئول، ملاصدرا و... از خیابان‌های مهم در ونک است. یک واحد نوساز و ١۰۰متری در شیخ بهایی شمالی ونک متری 5١میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

    به گفته کارشناسان مشاور املاکی که در منطقه ٣فعالیت دارند، در ماه‌های اخیر معاملات ثبات نداشته و علت آن نیز عدم ثبات در قیمت‌ها است. برای مثال افزایش یا کاهش نرخ دلار، وضعیت بورس و... به شدت روی میزان معاملات تاثیر دارد ولی به طور کلی می‌توان گفت که معاملات کاهش زیادی نسبت به قبل داشته است و تمایل مردم برای خرید مسکن در این منطقه کاهش داشته است که علت آن هم به افزایش قیمت مسکن و هم عدم ثبات در این بازار باز می‌گردد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو