مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی:

افزایش ظرفیت تامین برق، عرصه را برای رشد صنایع فراهم می کند

عصر ساختمان- معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: افزایش ظرفیت تامین برق، فضا را باز می کند تا صنایع کشور بتوانند بیش از پیش رشد کنند.

افزایش ظرفیت تامین برق، عرصه را برای رشد صنایع فراهم می کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، همایون حائری روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح ٩ طرح زیربنایی برق اصفهان افزود: امروز ٧65 مگاولت آمپر ظرفیت جدید ترانس در استان اصفهان وارد مدار شد که بیشتر آن با هدف تامین برق شهرکهای صنعتی است.

    در شهرکهای صنعتی کشور 47 هزار واحد تولیدی فعالیت دارند.

    وی اضافه کرد: از این میزان 4۰۰ مگاولت آمپر در پست 4۰۰ کیلوولت هسنیجه به عنوان یکی از پروژه های مهم و زیربنایی صنعت برق با دستور رییس جمهوری افتتاح شد.

    معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی خاطرنشان کرد: با خدمات و تلاش های شرکت توزیع برق منطقه ای اصفهان و سایر شرکتهای تابعه، برای هر صنعتی در این استان برق تامین است.

    وی یادآور شد: از لحاظ مصرف برق، ظرفیت بالایی در حدود پنج هزار و ٩۰۰ مگاوات مصرف برق در استان است که ترانس ها فضا را بیشتر می کند تا برقی که باید به شهرک های صنعتی برسد بدون هیچ گونه مشکلی تامین شود.

    وی تامین برق مصارف صنعتی را موجب تسهیل و تسریع در چرخه رشد و پیشرفت کشور برشمرد و از برنامه های آینده بصورت ماهانه و سالانه برای افزایش ظرفیت برق در استان خبر داد.

    به گزارش ایرنا، بهره برداری 9 طرح زیربنایی برق اصفهان روز پنجشنبه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهوری و استاندار و شماری از مسوولان استانی در پست برق هسنیجه این استان آغاز شد.

    این طرح ها را شامل ایستگاه‌های توزیع، اتصالات فوق توزیع و اتصالات انتقال است که برای بهره برداری این طرح ها حدود 800 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

    ایستگاه 230 به 63 کیلوولت لنجان، ایستگاه سیار 63 کیلوولت شهر گز، ایستگاه سیار 63 کیلوولت شهرک صنعتی بزرگ اصفهان، بخشی از اتصالات فوق توزیع پست کهندژ، اتصالات انتقال پست هسنیجه، اتصالات انتقال پست لنجان ، بخشی از اتصالات فوق توزیع پست لنجان و نیروگاه مقیاس کوچک 10 مگاواتی سبز سپاهان از جمله این طرح‌هاست.

    #هر_هفته_الف_ب_ایران عنوان پویشی است که رضا اردکانیان وزیر نیرو برای افتتاح هفتگی طرح‌های بزرگ و مهم صنعت آب و برق مطرح کرده است.

    در این پویش، 227 پروژه با 33 هزار میلیارد تومان اعتبار، تا پایان سال 1398 در 31 استان کشور به بهره‌برداری رسید. این پویش که سال گذشته با وجود تحریم های ظالمانه جمهوری اسلامی ایران به خوبی اجرا و در هر استان هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شد، سال جاری نیز با 250 طرح و هزینه 50 هزار میلیارد تومان در 31 استان کشور تا پایان سال اجرا می‌شود.

    یکی از اهداف «پویش هرهفته_الف_ب_ایران» تعامل دو سویه با جامعه برای ارائه عملکرد، همکاری و بازخورد و استفاده از نظرات ارزشمند و مدیریت توام عرضه و تقاضا است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار