مدیران خودروعصر اعتبار

نوسازهای منطقه ۴ تهران چند؟

عصر ساختمان- گزارش پیش رو به بررسی قیمت واحدهای نوسازی که طی پاییز۹۹ در منطقه۴ تهران معامله شده است، می‌پردازد.

نوسازهای منطقه ۴ تهران چند؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از اقتصادآنلاین، منطقه4 یکی از مناطق شرق تهران است؛ قیمت مسکن در این منطقه با توجه به محله و سایر عوامل سنجیده می‌شود. مثلا پاسداران از گران‌ترین محله‌های منطقه4 و شرق تهران است؛ البته از ابتدای پاییز تعداد آپارتمان‌های نوسازی که در این محله معامله شد بسیار محدود است. در ادامه این گزارش به بررسی قیمت مسکن برای واحدهای نوسازی که طی پاییز سال جاری در منطقه4 معامله شده است، خواهیم پرداخت.

    *لازم به یادآوری است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی پاییز (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌های درج‌شده ندارد و این جدول فقط نمونه‌ای از خرید و فروش‌هایی است که در هر یک از محله‌ها انجام شده و به طور مطلق بیانگر میانگین نرخ مسکن در محله یادشده نیست.

    تهرانپارس یکی از معروف‌ترین محله‌های منطقه4 شهرداری تهران است؛ قیمت مسکن در این محله در بازه‌های قیمتی گوناگونی قرار دارد و برخی واحدها با قیمتی بالاتر از قیمت مسکن در تهران و برخی نیز با قیمتی پایین‌تر از متوسط قیمت مسکن در تهران معامله می‌شود. یک واحد آپارتمان 71متری و نوساز در این محله متری 31میلیون و 500هزار تومان معامله شد. همچنین قیمت مسکن برای خرید یک خانه 125متری و نوساز در اراج 61میلیون تومان در هر متر مربع بوده است.

    یک واحد آپارتمان 85متری و نوساز در حکیمیه متری 30میلیون تومان، خانه‌ای 73متری و نوساز در مجیدیه متری 28میلیون و 920هزار تومان، یک دستگاه آپارتمان 75متری و نوساز در نارمک متری 30میلیون و 866هزار تومان و واحدی 90متری و نوساز در جوادیه متری 29میلیون و 500هزار تومان به فروش رسید. آپارتمانی 130متری و نوساز در مجیدآباد متری 33میلیون و 864هزار تومان فروخته شد. برای خرید یک خانه 115متری و نوساز در کاظم آباد نیز 27میلیون و 826هزار تومان در هر متر مربع هزینه پرداخت شده است. یک خانه 100متری و نوساز در شهرک ولیعصر با قیمت 2میلیارد و 500میلیون تومان امضا شد. برای خرید واحدی 130متری و نوساز در شیان 6میلیارد و 370میلیون تومان سرمایه مورد نیاز بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار