مدیران خودروعصر اعتبار

معروف‌ترین مجتمع‌های مسکونی تهران را بشناسید

عصر ساختمان- از سال‌ها قبل، مجتمع‌های مسکونی شاخص در تهران ساخته شده‌اند. مجتمع‌هایی که هر یک در زمان خودشان حیرت شهروندان را برانگیخته و جاذب سرمایه‌های زیادی شده‌اند. برخی از این مجتمع‌ها با گذشت زمان شهرت خودشان را از دست ندادند. این ساختمان‌ها طی سالیان با تقویت امکانات، جایگاه تفریحی و جذاب خودشان را حفظ کردند.

معروف‌ترین مجتمع‌های مسکونی تهران را بشناسید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادآنلاین، از مجتمع‌های نوساز با امکانات فراوان تا مجتمع‌های سالخوردهٔ مشهور تهران را در این گزارش به شما معرفی خواهیم کرد.

    روما رزیدنس کامرانیه
    یکی از مشهورترین برج‌های تهران، برج روما رزیدنس کامرانیه است که در سال‌های اخیر به لوکس بودن، شهره شده است. این برج با مساحت 7000 مترمربع 18 طبقه دارد. 15 طبقهٔ آن را واحدهای مسکونی تشکیل می‌دهد و دارای واحدهای تجاری، مشاعات و امکانات رفاهی است. یکی از ویِژگی‌های این ساختمان بلندمرتبه در کامرانیه، بهره‌گیری آن از نور طبیعی در سبک نئوکلاسیک است.

    فضاهای تفریحی این مجموعه شامل سالن‌های ورزشی، سینما سه‌بعدی و مجموعه آبی است. این برج استخر بزرگسالان و کودکان،‌ سونا، سالن بدن‌سازی، ایروبیک و سالن بیلیارد دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های این مجموعه، مقاومت در برابر زلزله 6.8 ریشتری است. از جمله ویژگی‌هایی که برای واحدهای مسکونی این برج می‌توان در نظر گرفت، استفاده از امکاناتی از جمله تجهیزات آشپزخانه مانند اجاق‌گاز ایتالیایی، فر، ماکروفر، یخچال،‌ ماشین ظرفشویی و قهوه‌ساز است.

    آ اس پ
    مجتمع مسکونی کوی نوبنیاد ونک یا مجتمع مسکونی آ اس پ از مشهورترین مجتمع‌های تهران است که در منطقه 6 شهرداری تهران قرار دارد. برخی از ما آ اس پ را به امکاناتی مانند رستوران‌‌ و کافه‌هایش می‌شناسیم که از جمله امکانات دوست‌داشتنی این مجموعه به شمار می‌رود. این مجموعه از بهترین آپارتمان های مسکونی تهران محسوب می‌شود.


    مجتمع آ اس پ شامل واحدهای مسکونی، تجاری، تفریحی و اداری با قدمت بیش از 40 سال بوده و دارای 23 طبقه است. برج‌های سه‌گانه آ اس پ با وجود قدمت زیادی که دارد همچنان از مشهورترین برج‌های تهران به شمار می‌رود. از امکاناتی مانند رستوران که بگذریم، این مجموعه شامل فضاهای تفریحی مانند استخر و سالن‌های ورزشی است. این مجموعه مهدکودک هم دارد که برای ساکنان یک مجموعه مسکونی، نقطهٔ قوت محسوب می‌شود.

    شهرک‌های قدیمی و در عین حال آرام
    شهرک‌های آپادانا و اکباتان از قدیمی‌ترین ساختمان‌های تهران هستند. درست است امکانات زیادی نظیر برج‌های بلندمرتبهٔ مشهور فعلی را ندارند، اما شهرک‌های آرام و مناسبی برای زندگی به شمار می‌روند. ساکنان اکباتان، علاوه بر برخورداری از امکاناتی نظیر مرکز خرید، مترو و سینما، آرامشی را تجربه می‌کنند که حاصل محیط مجزای یک شهرک است. شهرک آپادانا نیز دارای چند مرکز خرید، امکانات درمانی و آموزشی است که آن را به نقطه‌ای امن و با رفاه مناسب تبدیل می‌کند. اگر به دنبال آرامش هستید، بدون شک این دو شهرک قدیمی تهران،‌ هنوز هم از بهترین‌ها به شمار می‌روند.

    برج تهران
    برج بین‌المللی تهران با ارتفاع 162 متر، به عنوان بلندترین برج مسکونی تهران در 56 طبقه ساخته شده است. این مجموعه دارای دسترسی مناسبی است که از سمت شمالی به بزرگراه حکیم، از غرب به بزرگراه شیخ بهایی و از شرق مشرف به بزرگراه کردستان منتهی می‌شود. این برج امکان مناسبی برای ساکنان تهرانی فراهم می‌کند.

    این مجموعه دارای آپارتمان‌های دو خوابه، سه خوابه و چهار‌خوابه و همچنین پنت‌هاوس است. 17 واحد تجاری هم دارد. گفتنی است این برج در برابر زلزله 10 ریشتری نیز مقاوم است.

    این مجموعه امکانات زیادی دارد که می‌توانیم از عایق‌های صوتی و حرارتی، برق اضطراری، زمین تنیس،‌ سالن اجتماعات و مسیرهای ویژه برای معلولان و سالمندان نام ببریم.

    برج چناران
    یکی از گران‌ترین برج‌های تهران، برج چناران بوده که در منطقه الهیه تهران واقع شده است. امکانات زیادی را برای این برج برشمرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به امکاناتی نظیر سیستم ایمنی پیشرفته، سالن‌های ورزشی، فضای سبز زیبا با درخت‌های کهن‌سال و چشم‌انداز زیبا اشاره کرد. این مجموعه از لوکس‌ترین‌های پایتخت است که حتی دارای امکاناتی نظیر خشکشویی، کارواش ماشین، رستوران و کترینگ نیز هست.

    برج رولکس فرمانیه

    برج رولکس فرمانیه از جمله لوکس‌ترین‌های تهران بوده و در 16 طبقه دارای 52 واحد مسکونی است. این برج دارای کارواش مرکزی، پزشک اختصاصی و سیستم بهره‌برداری از انرژی خورشیدی در تامین آب گرم است. از جمله امکانات دیگر این برج، می‌توان  به استخر تمام شیشه‌ای، سونا و سالن‌های ورزشی اشاره کرد. چه در استخر و چه در سالن ورزشی می‌توانید از وجود مربیان حاضر در مجموعه استفاده کنید.

    از جمله برج‌های مشهور در تهران که اغلب لوکس هستند، به برج لوکس پارامیس واقع در خیابان فرشته، آلتون کورت واقع در خیابان نیاوران و مهمان‌دوست فرمانیه نیز می‌توان اشاره کرد. این برج‌ها امکانات رفاهی بالایی دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار