مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار بوشهر اعلام کرد

نگرانی از کمبود سیمان در استان بوشهر

عصر ساختمان- استاندار بوشهر با بیان اینکه کمبود سیمان در جامعه نگرانی‌هایی ایجاد کرده است، اظهار کرد: باید با برنامه‌ریزی بر تولید و توزیع سیمان در استان بوشهر نظارت و بازرسی ویژه شود.

نگرانی از کمبود سیمان در استان بوشهر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، عبدالکریم گراوند در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر، عرضه سیمان خارج از شبکه توزیع را تخلف دانست و تاکید کرد: واحدهایی که خارج از چارچوب تعیین شده سیمان عرضه کنند ضمن برخورد با آنها، پروانه فعالیت آنها باطل می‌شود.

    استاندار بوشهر با تاکید بر برطرف شدن نگرانی مردم در عرصه تامین سیمان افزود: تمام واحدهای عرضه و توزیع کننده سیمان در استان بوشهر باید برای مصرف کننده سیمان حواله صادر کنند تا سیمان عرضه شده رصد شود.

    گراوند با بیان اینکه تعداد پروژه‌های عمرانی سیمان‌بر استان بوشهر باید مشخص و تعیین شود گفت: در استان بوشهر سدها و پروژه‌های مهمی در حال اجرا است که تامین سیمان این پروژه‌ها از جمله پروژه راه آهن، ساخت سد، آب‌شیرین‌کن‌ها  و دیگر طرح‌ها الزامی است.

    وی، با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای 3 کارخانه سیمان است تصریح کرد: این کارخانه‌ها موظف هستند در مجموع روزانه 6600 تن سیمان تولید و به بازار و پروژه‌های عمرانی عرضه کنند.

    استاندار بوشهر با اشاره به صادرات از سوی کارخانه‌های سه گانه سیمان استان بوشهر تاکید کرد: صادرات محصول 3 کارخانه سیمان استان بوشهر منوط به تولید روزانه 6600 تن و تامین نیاز داخلی در بخش‌های مختلف مردمی و پروژه‌های عمرانی است.

    گراوند افزود: اگر کارخانه‌های سیمان استان بوشهر به تعهدات خود در تولید سیمان عمل کردند می‌توانند نسبت به صادرات سیمان از بنادر و گمرکات استان اقدام کنند در غیر این صورت صادرات سیمان ممنوع می‌شود.

    وی، با تاکید بر تشدید نظارت و بازرسی از تولید و توزیع سیمان در استان بوشهر تصریح کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر باید برای بازرسی و نظارت از دیگر دستگاه‌ها کمک بگیرد تا نگرانی کمبود سیمان در استان برطرف شود.

    استاندار بوشهر با اشاره به اینکه به‌زودی وضعیت توزیع سیمان در استان به روال عادی برمی‌گردد افزود: با تعامل و همکاری و تحقق تعهدات کارخانه‌های سیمان استان بوشهر عطش بازار سیمان در حوزه مصرف کاهش می‌یابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار