مدیران خودروعصر اعتبار

انتصاب جدید در وزارت نیرو

عصر ساختمان- وزیر نیرو در حکمی «رئیس مرکز آموزش‌های تخصصی و صلاحیت حرفه‌ای صنعت آب و برق» را منصوب کرد.

انتصاب جدید در وزارت نیرو
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به‌گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، رضا اردکانیان در حکمی محمدرضا فدایی تهرانی را به‌ عنوان رئیس مرکز آموزش‌های تخصصی و صلاحیت حرفه‌ای صنعت آب و برق معرفی و منصوب کرد.
    در بخشی از متن حکم اردکانیان خطاب به فدایی تهرانی آمده است: انتظار می‌رود با همکاری و ارتباط موثر با واحدهای مختلف حوزه ستادی، شرکت‌های مادر تخصصی و شرکت‌های زیرمجموعه و مراکز آموزشی و پژوهشی، در انجام وظایف محوله در چارچوب برنامه‌های وزیر نیرو در دولت دوازدهم اهتمام ورزید.

    ایفای نقش محوری در برنامه‌ریزی و اجرای آموزش‌های تخصصی با استفاده از ظرفیت‌های موجود در صنعت و سایر مراکز آموزشی دولتی و غیردولتی"، "تدوین استانداردهای شایستگی و ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای نیروی انسانی صنعت آب و برق"، "راهبری سامانه جامع آموزش با هدف ایجاد انسجام در صدور گواهینامه‌های پایان دوره و صلاحیت حرفه‌ای"، "مشارکت در توسعه دیپلماسی آموزشی"، از جمله انتظارت وزیر نیرو ذکر شده است.

    به گزارش ایرنا، در روزهای اخیر شاهد چند انتصاب جدید در مجموعه وزارت نیرو بودیم و در پست هایی در بخش آب نیز تغییرات و جابه جایی هایی رخ داد و دو روز پیش معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا، در احکامی جداگانه، مدیران کل دفاتر برنامه‌ریزی کلان منابع آب و تلفیق بودجه، اقتصاد و بهره‌وری آب، مدیریت مصرف و تقاضا و توسعه نظام‌های فنی، بهره‌برداری و دیسپاچینگ برق‌آبی" شرکت مدیریت منابع آب ایران را منصوب کرد.

    بر اساس این احکام، «عیسی بزرگ زاده» به عنوان مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی کلان منابع آب و تلفیق بودجه، «سید محمد آهویی» به عنوان مدیرکل دفتر اقتصاد و بهره‌وری آب، مدیریت مصرف و تقاضا، و «جواد حاجیانی بوشهریان» به عنوان مدیرکل دفتر توسعه نظام‌های فنی، بهره‌برداری و دیسپاچینگ برق‌آبی شرکت مدیریت منابع آب ایران منصوب شدند. البته معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا «فریبا آوریده» را نیز به عنوان سرپرست دفتر رودخانه‌های مرزی و منابع آب مشترک وزارت نیرو معرفی کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار