مدیران خودروعصر اعتبار

طرح های مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت تا پایان سال به سرانجام می رسد

عصر ساختمان- معاون مسکن شهری بنیاد مسکن کشور بیان داست : تا پایان امسال حدود ۴۰ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت به سرانجام می رسد و کار بنیاد مسکن دراین حوزه تکمیل می شود.

طرح های مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت تا پایان سال به سرانجام می رسد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا ،جواد حق شناس در حاشیه بازدید از یک پروژه مسکن شهری در منطقه سلطان آباد شیراز اظهار داشت : تا کنون حدود 280 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت به صورت فروش اقساطی به متقاضیان واگذار شده است .

    به گفته وی سهمیه بنیاد مسکن در احداث مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت حدود 347 هزار و 105 واحد بوده است که احداث 305 هزار واحد تا کنون به پایاین رسیده است .

    معاون مسکن شهری بنیاد مسکن کشور همچنین گفت : حدود هفت تا هشت هزار واحد مسکن مهر نیز دراین شهرها به دلایل مختلف از جمله مشکلات تعاونی ها با مسایل و چالش هایی همراه است که برای رفع تعارض و مشکلات این واحد ها نیز چاره اندیشی می کنیم .

    حق شناس گفت : وزارت نیرو برای تامین زیر ساخت های مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت همکاری و مشارکت خوبی داشته است .
    این مقام مسوول همچنین از مشارکت و همکاری بانک های عامل تقدیر کرد و گفت : در طرح های یاد شده از مجموع 7500 میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات حدود 6700 میلیارد تومان جذب شده است .
    حق شناس گفت: امسال احداث 10 هزار واحد مسکونی جدید و حدود 15 هزار واحد مسوکنی به جا یمانده از سالهای گذشته در شهرهای مختلف در حال اجرا است .
    معاون مسکن شهری بنیاد مسکن کشور نوید بهره برداری از هفت تا هشت هزار واحد از واحد های یاد شد تا پایان امسال را داد و گفت : برنامه برای رونق بخشی به بخش مسکن به دولت پیشنهاد داده ایم ، تعداد واحدهای این برنامه 335 هزار واحد است که زمین، تهیه طرح و برنامه های آن آماده است و فقط منتظر تسهیلات مناسب هستیم که آن هم بانک مسکن قول داده تا در این پروژه ما را یاری کند.

    به گفته حق شناس خیرین نیز در ساخت مسکن و همکاری با بنیاد مشارکت گسترده دارند، تعداد 28 هزار واحد نیز توسط خیرین در حال ساخت است و برخی از طرح های خیر ساز نیز منتظر در اختیار گذاشتن زمین از طرف وزارت راه و شهرسازی هستند تا کار خود را گسترش دهند.

    این مقام مسئول در مورد رکود در بخش مسکن ابراز داشت: رکود در بخش مسکن مربوط به کل برنامه اقتصادی است، دولت در این زمینه اقداماتی داشته و کم کم نشانه هایی از رفع رکود دیده می شود اکنون قیمت های مسکن واگذارشده تقریباً باقیمت تمام شده برابری می کند درنتیجه به نظر می رسد رکود بخش مسکن نیز پایان یابد و رونق به این بخش بازگردد.

    گام نخست پروژه مسکن سلطان آباد شیراز شامل 492 واحد مسکونی است که در شهرک نشاط احداث می شود ، این پروژه که حدود 10 درصد پیشرفت دارد شامل واحدهای یک خوابه و دو خوابه ویژه محرومین است .

    همچنین معاون مسکن شهری بنیاد مسکن کشور از پروژه 102 واحدی کوثر در منطقه سلطان آباد شیراز دیدن کرد .

    محمد رسول پروری معاون مسکن شهری بنیاد مسکن فارس بیان داشت : این پروژه که بزودی به متقاضیان تحویل داده می شود با بهره گیری از تسهیلات و وام بانک مسکن و مشارکت بنیاد مسکن ساخته شده و دارای واحد های دوخوابه و یک خوابه است .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار