مدیران خودروعصر اعتبار

ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد استان کرمانشاه

عصر ساختمان- رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: اگر چه در سفر ریاست جمهوری مقرر شده ۳۰ هزار واحد مسکونی برای نیازمندان کرمانشاه ساخته شود اما ما این آمادگی را داریم که به هرمیزان که زمین درا ختیار ما قرار گیرد ساخت و ساز انجام داده و آنها را تحویل مددجویان امداد کنیم.

ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد استان کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از میزان ، سید پرویز فتاح در ادامه سفراستانی خود به استان کرمانشاه با استاندار دیدار کرد.

    فتاح در این دیدار با اشاره به تفاهم صورت گرفته مبنی بر ساخت 500 واحد روستایی با کمک بنیاد تعاون سپاه دراستان کرمانشاه گفت: خوشبختانه مقرر شده با کمک بنیاد تعاون سپاه مسکن‌های روستایی در استان کرمانشاه ساخته شود.

    وی افزود: این آمادگی را داریم که هر میزان استانداری زمین در اختیار مددجویان قرار دهد هزینه ساخت آنها را امداد تقبل کند.

    رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با تأکید بر رابطه حسنه دولت وامداد اظهار کرد: خوشبختانه دولت و امداد رابطه بسیار حسنه‌ای داشته اما با این وجود نیز در پاره‌ای از مواقع به دلیل تعدد نیازمندان قادر به حل مشکلات تمام آنها نیستیم.

    فتاح درخصوص ظرفیت‌های گردشگری استان کرمانشاه تصریح کرد: استان کرمانشاه دارای ظرفیت گردشگری بسیار زیادی بوده و در صورتی که دراین رابطه برنامه ریزی مطلوبی صورت گیرد می توانیم دراین استان شاهد پویایی بیشتری باشیم.

    وی با اشاره به حضور ریاست جمهوری در قالب سفر استانی در استان کرمانشاه گفت: پس از سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه مقرر شد 30 هزار مسکن ویژه نیازمندان ساخته شود اما ما این آمادگی را داریم که تعداد بیشتری زمین دراختیار گرفته و آنها را برای جامعه هدف امداد بسازیم.

    گفتنی است همچنین سید پرویز فتاح پس از دیدار با استاندار کرمانشاه به دیدار فرماندار، امام جمعه و مدیر کل کمیته امداد شهرستان قصر شیرین رفت.

    وی در این دیدار با تأکید بر وضعیت نامناسب ساکنان شهر قصر شیرین اظهار کرد: مردم قصر شیرین درایام جنگ دشواری های زیادی را متحمل شده و نیاز است که کمکهای بیشتری به مردم این شهر ارائه شود.

    رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) وام اشتغال و مسکن را از جمله مهمترین نیازهای مدد جویان جامعه هدف امداد دانست و گفت: نیاز است درزمینه ارائه وام اشتغال وهمچنین مسکن به جامعه هدف امداد کمک شود.

    فتاح با بیان اینکه نحوه همکاری با مددجویان کمیته امداد نباید اداری باشد، اذعان کرد: نباید با مددجویان امداد اداری رفتار شود و لازم است مددکاران با نگاهی متعالی به جامعه هدف امداد بنگرند.

    گفتنی است ،رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) روز گذشته در ادامه سفرهای استانی وارد کرمانشاه شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی