مدیران خودروعصر اعتبار

اهدای یک باب منزل مسکونی به خانواده معلم فداکار خاشی

عصر ساختمان- توسط فرهنگیان استان فارس اهدای یک باب منزل مسکونی به خانواده معلم فداکار خاشی صورت گرفت.

اهدای یک باب منزل مسکونی به خانواده معلم فداکار خاشی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایسنا، فرهنگیان استان فارس در اقدامی خود جوش، با اهدای یک باب منزل مسکونی به خانواده معلم فداکار خاشی از اقدام ارزشمند وی سپاسگزاری کردند.

    فرهنگیان استان فارس طی یک اقدام خداپسندانه ، به صورت خودجوش و خارج از ساختار اداری یک باب منزل مسکونی به مساحت 350 متر مربع و به ارزش یک میلیارد ریال را به پاس قدردانی از اقدام ارزشمند معلم فداکار سیستان و بلوچستان " حمید رضا گنگوزهی " به خانواده وی اهداء کردند.

    رئیس اداره اطلاع رسانی  وروابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش فارس که به نمایندگی از عموم فرهنگیان استان فارس در شهرستان خاش حضور یافته بود در همین خصوص اظهار کرد: همکاران ما در مناطق محروم تلاش وافری را به خرج می دهند ، تلاش هایی که گاه سرنوشت بسیاری ازانسان ها را تغییر می دهد.

    حمیدرضاشعبانی افزود: اقدام ارزشمند معلم فداکار سیستان وبلوچستان ، هویت و عزت قابل توجهی به جایگاه و شان معلم و فرهنگیان در جامعه داده است.

    شعبانی خاطر نشان کرد: ما افتخار می کنیم که معلم فداکار این شهرستان ،ایثاری که در 8 سال دفاع مقدس شاهد آن بوده ایم را دوباره معنا کرد.

    رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس تصریح کرد: در 59 منطقه آموزش و پرورش استان فارس مراسم های  یادبود برای این معلم گرانقدر گرفته شد تا اندیشه و راه متعالی ایثار و از خودگذشتی متناسب با اقدام این بزرگوار اشاعه یابد.

    وی با اشاره به این که در همان روزهای نخست و در مراسم های  برگزار شده، اندیشه‌ای مبنی بر قدر دانی شایسته از این اقدام بزرگ در بین فرهنگیان استان شکل گرفت تاکید کرد: فرهنگیان استان فارس با این اندیشه که همه ی ما ایرانی هستیم و تحت لوای اسلام در گستره ای به نام ایران زندگی می کنیم بر آن شدند تا همراهی خود را در عمل نیز ثابت کنند تا با الگو سازی، جریان ایثار، آنچنان که همواره بر تارک فرهنگیان می درخشد ، استوار بماند.

    گفتنی است حمیدرضا گنگو زهی معلم فداکار سیستان وبلوچستانی 15 فروردین سال جاری با نجات جان دانش آموزان خود از زیر آوار، به بهای بذل جان خویش ، درس ایثار و فداکاری فرهنگیان را به نمایش گذاشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار