مدیران خودروعصر اعتبار

بهره‌برداری از ۱۰۶۴۲ کیلومتر زیرساخت جاده در دولت یازدهم

عصر ساختمان- رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی از توسعه ۴۵۷ کیلومتر خط ریلی و بهره‌برداری ۱۰ هزار و ۶۴۲ کیلومتر زیرساخت جاده ای خبر داد.

بهره‌برداری از ۱۰۶۴۲ کیلومتر زیرساخت جاده در دولت یازدهم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، سید قاسم بی نیاز اعلام کرد: اقدامات وزارت راه و شهرسازی در دولت یازدهم در حوزه حمل و نقل همچنین شامل رشد 16 درصدی ظرفیت تخلیه و بارگیری بنادر و رشد 30 درصدی ظرفیت جابه‌جایی مسافر دریایی در بنادر است.

    بی نیاز در نشست شورای هماهنگی ‌روابط عمومی‌های سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه اظهار داشت: بهره‌برداری از 63 پروژه توسعه و تجهیز بنادر، احداث و بهسازی پایانه‌های فرودگاهی به‌میزان54هزارمترمربع، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی به میزان 11 هزار و263 کیلومتر و کاهش 13 درصدی تلفات جاده ای در سال 94در مقایسه با شروع دولت یازدهم از جمله عملکرد دولت در سه سال اخیر حوزه راه و شهرسازی است.

    وی اظهار داشت: با توجه به اینکه برنامه مسکن مهر بخشی از خانوارهای کشور را تحت پوشش قرار داده ، تکمیل و بهره برداری از این پروژه‌ها سرلوحه کار دولت یازدهم قرار گرفته و به طور میانگین در سه سال اخیر سالیانه 240 هزار واحد مسکن مهر به بهر‌ه برداری رسیده است.

    رئیس شورای هماهنگی ‌روابط عمومی‌های سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به نهایی شدن قرارداد احداث آزاد راه تبریز– مرند - بازرگان به طول253 کیلومتر در دولت یازدهم اعلام کرد: پیش نویس قرارداد بین این وزارتخانه و طرف ایتالیایی در زمینه احداث آزاد راه همدان – کرمانشاه به طول 206 کیلومتر به ارزش 25000 میلیارد ریال تبادل شده است.

    بی نیاز گفت: پیگیری و تصویب اعطای سالانه 300 هزار فقره تسهیلات در سه سقف400،300و500 میلیون ریال تا پایان برنامه ششم توسعه و حمایت در طول دوره اجرا و همچنین اعطای تسهیلات ودیعه مسکن در سه سقف 150،100و200 میلیون ریال از عملکردهای وزارتخانه در حوزه مسکن در سه سال اخیر بوده است.

    وی با اشاره به پیگیری‌ها و جلسات برگزار شده در خصوص تدارک تمهیدات افتتاح پروژه‌ها در هفته دولت یادآور شد: لازم است تمامی روابط عمومی‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی براساس اطلاع رسانی شفاف و صادقانه و دسترسی آزاد به اطلاعات گزارش‌های عملکردی سازمان ذیربط را منتشر کنند.

    بی نیاز با تاکید بر پیگیری جزئیات اجرایی پرو‍ژه ها از اردیبهشت 1395 و ارسال بخشنامه وزیر راه و شهرسازی در این خصوص تصریح کرد: لازم است روند انجام امور و پروژه ها به صورت شفاف و دقیق اطلاع رسانی شود و با توجه به زمان بر و پرحجم بودن طرح های وزارت راه وشهرسازی شهروندان در جریان فرایند انجام کار قرار گیرند.

    رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: با توجه به تاکیدهای صورت گرفته در خصوص مسئولیت ‌اجتماعی و حقوق شهروندی، عملکرد این وزارتخانه در این دو موضوع در هفته دولت منتشر خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو