مدیران خودروعصر اعتبار

مصلی سازی در ۲۰ شهر استان اصفهان در دست اقدام است

عصر ساختمان- رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: در حال حاضر در تعداد ۲۰ شهر از استان اصفهان کار ساخت مصلی نمازجمعه در دست اقدام است.

مصلی سازی در ۲۰ شهر استان اصفهان در دست اقدام است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام محمدرضا صالحیان روز دوشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان اردستان افزود: در کل کشور حدود 900 نمازجمعه اقامه می شود و در 200 شهر کار ساخت مصلی در جریان است این در حالی است که استان اصفهان با اقامه 87نمازجمعه، رتبه اول اقامه نمازجمعه را در کشور به خود اختصاص داده است.

    صالحیان از اقدام های صورت گرفته در خصوص ساخت مصلی نماز جمعه گفت: توانسته ایم با گرفتن زمین و تهیه نقشه برای هر مصلی حدود دو میلیارد ریال هزینه کرده و با کمک گرفتن از خیران نسبت به شروع عملیات ساختمانی این مصلی ها اقدام کنیم

    وی با بیان این که برای تکمیل این طرح ها نیاز به کمک افراد خیر و مساعدت دولت است به وضعیت احداث مصلی نماز جمعه اردستان اشاره کرد و گفت:این مصلی 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تاکنون 20 میلیارد ریال در آن هزینه شده است.
    صالحیان ادامه داد: برای تکمیل این مصلی 150میلیارد ریال دیگر نیاز است هم چنین در زواره نیز زمینی آماده شده و کلنگ زنی هم در آن صورت گرفته و نقشه ساخت مصلی این شهر آماده است ولی اقدامی عملی صورت نگرفته است.

    وی در ادامه با اشاره به این که خدمات اجتماعی هم چون ساخت درمانگاه ها، پلها ، راه ها و حوزه های علمیه در گذشته با مدیریت عالمان و روحانیان انجام می شده است گفت: هم اکنون این رسالت بر عهده امامان جمعه است.

    رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان به موضوع جوان گرایی در ستادهای اقامه نمازجمعه اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه های آینده ما استفاده از دانشجویان به عنوان سخنران قبل از خطبه ها است تا تشکل های دانشجویی بتوانند نظرهای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خود را به مردم ابراز کنند هم چنین در ستادهای نماز جمعه از مجریان جوان استفاده می کنیم.
    شورای اداری شهرستان اردستان امروز با حضور آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو